Portal de l'Ajuntament de la ciutat de València - València
Cavallets de notÍ cies destacades
VLCParticipa - Pressupostos participatius
L'Ajuntament convida la ciutadania perquè decidisca com invertir en la ciutat. Presentació de propostes fins 31 de maig.
Activitats socioculturals persones majors 2024-2025. Celebració Mare de Déu dels Desemparats
Període d'inscripcions fins al 2 de maig
Certamen de Relats Beatriu Civera
Presentació de sol·licituds fins al 5 de maig de 2025
Subvencions a projectes que fomenten la igualtat de les persones LGTBI
Termini de sol·licituds fins al 12 de maig
Informació especial Emergència DANA. Nou avisos.
Les Alcaldies pedànies afectades per la Dana recuperen la normalitat. L'atenció se centralitza en la Junta Municipal de Pobles del Sud. Consulta l'apartat AVISOS i la informació sobre tramitació d'ajudes, mesures fiscals, col·laboració solidària i mobilitat.
ACTUALITAT
A un clic
AL TEU COSTAT
Agenda de la ciutat
Dimecres
30
Abril
XARXES SOCIALS
GEOPORTAL
Canals d'Atenció a la Ciutadania
L'Ajuntament de València disposa de diferents canals de comunicació a través dels quals la ciutadania pot obtindre informació municipal, realitzar tràmits administratius, realitzar consultes o comunicar incidències o suggeriments.Si desitja realitzar les seues consultes o altres tràmits en un horari concret o estalviar temps, evitar cues o esperes innecessàries, li recomanem obtindre cita prèvia.
Les persones majors de 65 anys empadronades a la ciutat de València, podran realitzar els seus tràmits o gestions pròpies (només en els quals intervinguen com a titulars) amb preferència, els dijous laborables de 10.00 a 12.00 hores.
Atenció Electrónica
Pàgina Web
Per a tots aquells que han de realitzar gestions administratives amb l'Ajuntament de València, o precisen informació sobre la ciutat, la web municipal és la més completa font de dades. En valencia.es pot obtindre informació sobre els servicis municipals, obtindre documents, o accedir a servicis com la guia de carrers, l'estat del trànsit, l'agenda de la ciutat, etc.
Seu electrònica
Servici permanent de tramitació, obtenció d'informació sobre tots els tràmits administratius municipals, descàrrega d'impresos, consulta d'ordenances i normativa, accés al Tauler d'Edictes, accés a queixes, reclamacions i denúncies, així com realització d'un ampli ventall de gestions municipals amb firma digital, en un entorn segur.
Aplicacions mòbils
L'Ajuntament de València disposa de diverses aplicacions per a dispositius mòbils, tant sectorials ( transport, cultura, turisme, ) com d'informació municipal general.
-
Telegram. Incloem també en este apartat el canal de Telegram del servici d'informació 010, ja que el seu ús es realitza en dispositius mòbils. A través del mateix rebràs comunicacions sobre novetats, servicis i altres informacions d'interés d'este Ajuntament. Uneix-te a ell en 010AjuntamentVLC.
Xarxes socials
La funció primordial d’estes comptes és difondre informació d'interés i rellevància per a la ciutadania emesa des de l’Ajuntament de València. Responen a l'aposta institucional pel diàleg amb la ciutadania, per la transparència i per la informació com a servici públic. Quan la situació ho requereix, les xarxes socials institucionals actuen com a servici públic d'informació i alerta ciutadana.
@AjuntamentVLC
Atenció presencial (preferent amb cita prèvia)
Oficines d'Información i Atenció a la ciutadaniaJuntes Municipals de Districte
Oficines municipals especialitzades.
Pot dirigir-se també a les diferents Oficines municipals especialitzades per a realitzar gestions administrative específiques.
Atenció en llengua de signes
Més informació sobre atenció en llengua de signes
L'Ajuntament de València en col·laboració amb la Fundació FESORD CV ofereix atenció personalitzada presencial a persones sordes, amb vídeo-intèrpret en llengua de signes a través de la plataforma Svisual.
Atenció telefònica
Informació general sobre l'Ajuntament, tràmits i servicis.
Horari: Dilluns a divendres de 8:30 a 18:30 hores. Dissabtes, de 9.00 a 14.00h.
Les telefonades realitzades al número 010 són gratuïtes.
Per a accedir a aquest servici des de fora de la ciutat de València podrà fer-lo a través del telèfon 963.100.010.