Registro de encuestas y estudios de opinión - València
%>
Volver
Consum i comerç
Datos Ficha
15. Baròmetre Consum i comerç
Valencià
Telefònica. Quotes de sexe, edat (quatre grups) i tipus de llar.
2020-12-16 00:00:00.0
Conéixer la imatge que la ciutadania té de la ciutat respecte de la crisi sanitària i econòmica generada per la COVID-19. Conéixer els hàbits de consum de la ciutadania: freqüència, tipus d'establiments, preferències, horaris. En particular, mesurar els canvis que s'han produït a conseqüència de la crisi de la COVID-19 i el nivell de seguretat sanitària que ofereixen els diferents tipus d'establiments. Conéixer el nivell de satisfacció de la ciutadania amb l'oferta comercial al seu barri. Valorar el grau d'acord de la ciutadania amb les polítiques d'ajudes públiques per a protegir el xicotet comerç. Conéixer si s'han produït tancaments, obertures, o canvis de locals als barris de la ciutat, i si la ciutadania ha deixat d'utilitzar algun producte o servei. Mesurar l'ús per part de la ciutadania de les diferents formes de compra i pagament disponible. En concret, conéixer com s'utilitza internet per a fer compres de béns o serveis: freqüència, nivell de despesa, tipus de productes.
2020-11-11 00:00:00.0
2020-11-23 00:00:00.0
Població de 18 i més anys empadronada a la ciutat de València
1320
Quotes de sexe, edat (quatre grups) i tipus de llar (llar amb persones menors i llars amb només persones de 65 o més anys).
2,70 %
95,00 %
11220,00 €
SONMERCA S.L
Oficina d'Estadística - Ajuntament de València