INFOCIUTAT | Ajuntament de València - València
REGISTRES MUNICIPALS
- VALÈNCIA
Registre de documentació i instàncies de persones físiques exclusivament (de conformitat amb el que s'estableix en l'art. 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques).
Si desitja realitzar les seues consultes o altres tràmits en un horari concret, o si desitja estalviar temps, evitar cues o esperes innecessàries, li recomanem obtindre cita prèvia.
Obtinga ací CITA PRÈVIA per a Registre General en les Oficines de Registre i Juntes de Districte. Les CITES PRÈVIES dels Registres de les alcaldies de Pobles de València, s'obtenen en el telèfon de les propies alcaldies.
Si no disposa dels mitjans electrònics necessaris per a actuar en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana, per als procediments relacionats amb la DANA*, pot acudir presencialment a les Oficines d'assistència en matèria de registres, on el personal funcionari podrà fer-ho en el seu nom utilitzant el seu sistema de firma electrònica oficial. En este cas s'haurà de sol·licitar cita prèvia per a Registre.
Perquè això siga possible, serà necessari:
- - Identificar-se personal davant el personal funcionari.
- - Donar el consentiment exprés perquè el personal funcionari ferm per vosté.
*De moment, esta possibilitat només és aplicable per a actuar en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana i exclusivament per als següents procediments:
- - Ajudes urgents per a pal·liar la pèrdua de béns de primera necessitat de les persones físiques, produïda pel temporal de vent i pluges iniciat el 29 d'octubre de 2024 en la Comunitat Valenciana DANA
- - Ajudes urgents a persones físiques per a pal·liar la pèrdua de vehicles sinistrats produïda pel temporal de pluges, fenòmens costaners i vents ocorregut en la Comunitat Valenciana entre l'11 i el 14 de setembre de 2019 DANA
Oficines d'Assistència en matèria de registres de l'Ajuntament de València, en format pdf (138 kb).Personal habilitat de l'Ajuntament València, en format pdf (36 kb). Noves Oficines d'assistència en matèria de Registres en les Oficines d'Atenció Temporal DANA de La Torre i Forn d'Alcedo (Pdf 51,7 kb)Personal Habilitat de l'Ajuntament en les Oficines d'Atenció Temporal DANA (Pdf 221 Kb)PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ EN L'AJUNTAMENT DE VALÈNCIA
Tota la documentació dirigida a l'Ajuntament de València de persones físiques (instàncies de sol·licitud, escrits, comunicacions, així com documents que els acompanyen) haurà de presentar-se a través de qualsevol dels Registres Municipals.
Així mateix, podrà presentar-se a través de qualsevol dels mitjans establits en l’art.16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
Les persones físiques que presenten qualsevol document dirigit a l'Ajuntament tindran dret a:
- l'obtenció d'un rebut de les sol·licituds, escrits i comunicacions que dirigisquen a les Administració.
- la devolució dels documents originals prèvia digitalització dels mateixos en el propi lloc d'atenció.
DIRECCIONS I HORARIS DELS REGISTRES MUNICIPALS:
- Carrer Arquebisbe Mayoral, 1 ac:
Dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 hores
- Carrer Amadeo de Savoia, 11. Nau Oest.
Dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 hores.
Juntes Municipals de Districte: Dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 hores.
Cerques en Infociutat
Localització d'equipaments pel seu nom o a partir d'alguna paraula inclosa en la seua descripció o contingut.