Àrea d'incorporació de la perspectiva de gènere en l'Administració Local - València
Àrees d´intervenció >> Àrea d'incorporació de la perspectiva de gènere en l'Administració Local
- Guia de bones pràctiques en transversalitat de gènere en les polítiques públiques i pressupostos de l'Ajuntament de València.
- Itinerari de Formació d'Igualtat de Gènere del Funcionariat
- Programa informàtic de Llenguatge No Sexista.
- Comissió Tècnica Interàrees Municipal per a la Igualtat.
- Cartell campanya de difusió Protocol d'actuació davant l'assetjament sexual i l'assetjament per raó de sexe
- Acord Institucional de 25 de febrer del 2011, sobre la incorporació de la perspectiva de gènere en totes les polítiques municipals
Àrees d´intervenció >> Àrea d'incorporació de la perspectiva de gènere en l'Administració Local
Programa informàtic de Llenguatge No Sexista.
Hi ha diversos instruments informàtics que faciliten la coerció de testos. Es proposen dos d'ells que considerem més adonis: Nombra en Red y La lupa violeta són una invitació a pensar i a escriure en femení i en masculí quan utilitzem l'ordinador..
Escriure i parlar amb un llenguatge no sexista és una invitació, per tant, a introduir noves formes de millorar les relacions a través de la paraula, a parlar i a escriure amb precisió i, sobretot, a transformar-nos, transformant així el que volem que canvie.
Descarregar Nombra.en.red Manual Nombra.en.red Descarregar La lupa violeta Manual La lupa violeta NOMBRA. La representació del femení i el masculí en el llenguatge GUIA: Igualtat, Llenguatge i Administració del femení i el masculí en el llenguatge