Canals d'atenció ciutadana | Ajuntament de València - València
|
|
A conseqüència de la situació d'emergència de salut pública ocasionada per la Covid-19, declarada pandèmia internacional per l'Organització Mundial de la Salut l'11 de març de 2020, el Govern d'Espanya i el Govern de la Generalitat Valenciana dictaren normes i s'establiren mesures precises a fi de frenar la seua expansió. Les mesures que continuen vigents són:

SI TENS SÍMPTOMES COMPATIBLES AMB EL CORONAVIRUS CONSULTA EN EL TEU CENTRE DE SALUT O TELEFONA AL 900 300 555
Resolucions d'Alcaldia i acords plenaris - COVID 19
Oficines amb atenció presencial
A causa de la situació sanitària provocada pel COVID 19, l'atenció presencial en les oficines municipals es realitzarà ÚNICAMENT AMB CITA PRÈVIA.
Oficina de Padró.
CITA PREVIA. Oficina d'Informació i Registre (Casa consistorial i O.A.C. de Tabaquera).
CITA PRÈVIA.Juntes Municipals de Districte.
CITA PRÈVIA.
La cita prèvia per a les Juntes dels Pobles s'obtindrà telefònicament:
Pobles del Sur: 963 013 023
Pobles del Nord: 963 013 055
Pobles de l'Oest: 963 013 436Oficina de Gestió Tributària Integral - Ajuntament.
Arquebisbe Mayoral, 1ac Baix - València
CITA PRÈVIA Alcaldies de Pobles de València.
CITA PRÈVIA.
La cita prèvia dels Registres de les alcaldies de Pobles de València s'obtindràn en els telèfons de les pròpies alcaldies.Oficina de Recaptació de Multes.
C/ Albacete, 12 - València.
CITA PRÈVIA. OMIDC - Oficina Municipal d'Informació i Defensa de les persones consumidores.
CITA PRÈVIA. Oficina de l'Energia.
CITA PRÈVIA.