SUCCESS. Sustainable Urban Consolidation CentrES for conStruction

FONS: H2020

DATA D'INICI: 01/05/2015

DATA DE FI: 30/04/2018

 

EL PROJECTO SUCCESS

És en aquest context on intervé el projecte SUCCESS i es dirigeix a la indústria de la construcció, tenint com a objectiu, aprofitar al màxim l'enorme potencial de millora d'aquest sector, explorant i provant noves eines i mètodes. Subvencionat pel programa H2020, SUCCESS abasta 4 obres pilot a Luxemburg, Paris, València i Verona. Que inclou un consorci d'11 socis del sector públic i privat: grups d'investigació, constructores, autoritats locals i organitzacions professionals.

Transformació de la platja de vies del Parc Central en un parc per a la ciutadania. El disseny de València Parc Central té com a objectiu una transformació completa de més de 66 hectàrees d'antics patis ferroviaris en el centre de la ciutat. L'antiga línia de ferrocarrils, que serà enterrada per a donar pas a la nova xarxa local millorada de ferrocarrils de la ciutat situada sota terra, estaria coberta per un nou parc de 23 hectàrees.

 

OBJECTIVOS DE PROJECTE

> Disminuir les causes negatives del transport urbà de mercaderies associades a la construcció: congestió, pol·lució, soroll i accidents.

> Reduir les despeses de l'edificació i de les reformes

> Millorar l'ús de les infraestructures de transport existents.

> Incrementar la cooperació i coordinació entre totes les parts interessades de la cadena de subministrament de la construcció.

> Desenvolupar mètodes i eines reutilitzables.

 

PRELLOC TOTAL:  3.238.117,50 €

CONTRIBUCIÓ DE LA UE: 3.238.117,50 €

 

Ir a Inicio