Informació i publicitat - València
Informació i publicitat
- Normes de comunicació i visibilitat dels programes de la UE 2021, inclusivament Next Generation.
- Identitat visual i manual de marca del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
- Identitat visual i marca de Next Generation València: Presentació de la marca, logotips i manual d'identitat.
La marca Next Generation EU València, està composta per dues circumferències, una més gran i una altra més xicoteta.
Amb l'elecció de circumferències volíem transmetre una cosa global, la unió de tot el que comporta aquesta marca.
La circumferència gran representa i engloba a Europa i la xicoteta fa referència a una part això, en aquest a València.
Ací vos presentem la marca amb les seues diferents versions:
També amb les seues respectives versions en blanc i negre.
Etiquetes / Submarques.
Les etiquetes estan compostes per quatre colors corresponents als quatre apartats.
- El Violeta està assignat per a Igualtat.
- El Blau, per a Digital.
- El Verd clar, per a Contaminació Ambiental.
- I el Verd fosc, per a Canvi Climàtic.
Manual bàsic d'Identitat Corporativa – Next Generation EU València