S'està cercant, espereu....

Canals d'atenció ciutadana | Ajuntament de València - València

Canals d'Atenció a la Ciutadania

L'Ajuntament de València disposa de diferents canals de comunicació a través dels quals la ciutadania pot obtindre informació municipal, realitzar tràmits administratius, realitzar consultes o comunicar incidències o suggeriments.

Si desitja realitzar les seues consultes o altres tràmits en un horari concret o estalviar temps, evitar cues o esperes innecessàries, li recomanem obtindre cita prèvia

Les persones majors de 65 anys empadronades a la ciutat de València, podran realitzar els seus tràmits o gestions pròpies (només en els quals intervinguen com a titulars) amb preferència, els dijous laborables de 10.00 a 12.00 hores.

Atenció Electrónica

Pàgina Web

www.valencia.es

Per a tots aquells que han de realitzar gestions administratives amb l'Ajuntament de València, o precisen informació sobre la ciutat, la web municipal és la més completa font de dades. En valencia.es pot obtindre informació sobre els servicis municipals, obtindre documents, o accedir a servicis com la guia de carrers, l'estat del trànsit, l'agenda de la ciutat, etc.

Seu electrònica

sede.valencia.es

Servici permanent de tramitació, obtenció d'informació sobre tots els tràmits administratius municipals, descàrrega d'impresos, consulta d'ordenances i normativa, accés al Tauler d'Edictes, accés a queixes, reclamacions i denúncies, així com realització d'un ampli ventall de gestions municipals amb firma digital, en un entorn segur.

Aplicacions mòbils

L'Ajuntament de València disposa de diverses aplicacions per a dispositius mòbils, tant sectorials ( transport, cultura, turisme,…) com d'informació municipal general.

AppValència

  • Telegram. Incloem també en este apartat el canal de Telegram del servici d'informació 010,  ja que el seu ús es realitza en dispositius mòbils. A través del mateix rebràs comunicacions sobre novetats, servicis i altres informacions d'interés d'este Ajuntament. Uneix-te a ell en 010AjuntamentVLC.

Perfil del canal Telegram

 

Xarxes socials

La funció primordial d’estes comptes és difondre informació d'interés i rellevància per a la ciutadania emesa des de l’Ajuntament de València. Responen a l'aposta institucional pel diàleg amb la ciutadania, per la transparència i per la informació com a servici públic. Quan la situació ho requereix, les xarxes socials institucionals actuen com a servici públic d'informació i alerta ciutadana.

@AjuntamentVLC

Atenció presencial (preferent amb cita prèvia)

Oficines d'Información i Atenció a la ciutadania 

Juntas Municipales de Distrito

Pot dirigir-se a les diferents Oficines municipals per a realitzar gestions administratives amb l'Ajuntament de València.

Atenció en llengua de signes

Més informació sobre atenció en llengua de signes

L'Ajuntament de València en col·laboració amb la Fundació FESORD CV ofereix atenció personalitzada presencial a persones sordes, amb vídeo-intèrpret en llengua de signes a través de la plataforma Svisual.

Atenció telefònica

Teléfon 010

Informació general sobre l'Ajuntament, tràmits i servicis.

Horari: Dilluns a divendres de 8:30 a 18:30 hores. Dissabtes, de 9.00 a 14.00h.

Les telefonades realitzades al número 010 són gratuïtes.

Per a accedir a aquest servici des de fora de la ciutat de València podrà fer-lo a través del telèfon 963.100.010.