Telèfon 010 d'Informació general - València
Telèfon 010

Telèfon d'informació general sobre l'Ajuntament i la ciutat.
Este canal d'atenció ciutadana facilita que la ciutadania puga gestionar diferents servicis i realitzar tràmits sense haver de desplaçar-se fins a les dependències municipals. És una forma còmoda i ràpida de resoldre assumptes, estalviant temps i esforç.
Horari: Dilluns a divendres de 8:30 a 18:30 hores. Dissabtes, de 9.00 a 14.00h, excepte agost.
Observacions: Les telefonades realitzades al número 010 no tenen cost per a la ciutadania. Podrà accedir a aquest servici des de fora de la ciutat de València cridant al telèfon 963.100.010.
Telegram: Este canal d'informació és una via mitjançant la qual rebràs notícies, novetats i detalls sobre els servicis d'interés que oferix l'Ajuntament. És una manera de mantindre't informat i estar al dia de tot el que succeïx a la teua ciutat.
Servicis del 010 :
Informació sobre:
- Tràmits i gestions municipals: com i on realitzar una gestió, documentació necessària, etc.
- Activitats i convocatòries municipals: concursos, beques, oposicions, activitats culturals, etc.
- Localització i horaris d'equipaments municipals: centres socials, de joventut, biblioteques, parcs, etc.
- Localització i horaris de museus, monuments i tot tipus de centres i equipaments públics o privats localitzats en la ciutat.
- Activitats culturals i d'oci que se celebren en la ciutat.
- Agenda sobre actes i festivitats organitzades per l'Ajuntament.
Gestions municipals:
- Sol·licitud del certificat d'empadronament.
- Sol·licitud de justificants de pagament d'impostos municipals.
- Sol·licitud de duplicats de rebuts d'impostos municipals.
- Sol·licitud de retirada domiciliària d'efectes domèstics.
- Notificació d'incidències de neteja en via pública (contenidors trencats o saturats, papereres, efectes abandonats, etc
- Notificació d'incidències dels servicis municipals en via pública: enllumenat, clavegueram, senyals de trànsit, etc.
Codi: sweb741:8080: