L'Agència de la Bicicleta posa en marxa el seu compte a Twitter.

dilluns, 23 juliol, 2018

L'ús de les xarxes socials s'emmarca dins de l'estratègia comunicativa de l'ens públic, fent-lo més pròxim i accessible a la ciutadania.

En el marc de la seua estratègia comunicativa i informativa, l'Agència de la Bicicleta ha posat en marxa un compte corporatiu a Twitter. Mitjançant l'ús d'esta xarxa social, que és una de les més importants a l'actualitat, es pretén tant informar com comunicar-se amb la ciutadania sobre multitud d'aspectes rellevants relacionats amb la bicicleta com a mitjà de transport sostenible.

 

 

Concretament, serà una eina d'elevat valor per fer a l'Agència un ens més proper i plural, el que implica:

 

 

- Garantir al màxim la difusió i donar a conèixer les activitats, projectes o iniciatives en les que participe o col·labore l'Agència.

 

- Distribuir continguts d’interès relacionats amb la bicicleta.

 

- Proporcionar respostes i assessorament a la ciutadania.

 

- Conèixer, a partir de les interaccions amb els usuaris de la xarxa social, quins són els temes i peticions més usuals per a millorar, fomentar i promoure l'ús de la bicicleta a la ciutat.

 

 

Pots seguir-nos a Twitter en @agenciabiciVLC. T'esperem!

Ir a Inicio