Qualitat, cartes de servicis, ètica i bones pràctiques - València
QUALITAT, CARTES DE SERVICIS, ÈTICA I BONES PRÀCTIQUES
CARTES DE SERVICI
Cartes de Servici Seguiment Cartes de Servici
COMITÉ D'ÈTICA I BONES PRÀCTIQUES
Seguiment Cartes de Servici
Carta de Servicis EIF (Equip d'Intervenció Familiar) 2010-2021 Carta de Servicis Centre de Dia de Joves Malva-rosa 2010-2021 Carta de Servicis Programa de Mesures Judicials 2010-2021 Carta de Servicis OMAD (Oficina municipal d'Atenció a Persones amb Diversitat Funcional) 2010-2021 Carta de Servicis COM (Centres Ocupacionals Municipals) 2015-2021 Carta de Servicis Centre de Dia per a persones amb diversitat funcional Font Sant Lluís 2010-2021Carta de Servicis Residència i Centre de dia Vall de la Ballestera 2010-2021Carta de Servicis CMSS (Centres Municipals de Servicis Socials) 2010-2021Carta de Servicios Infovivienda Solidaria 2021Carta de Servicis CAST (Centre d'Atenció a Persones sense Sostre) 2010-2021
Grau de Satisfacció
Informe grau de satisfacció Carta Servici 2022 (Pdf 825 kb)Informe Grau de satisfacció Carta Servici 2021 (pdf 575 kb).
Informe Grau de satisfacció Carta Servici 2020 (pdf 371 kb)
Informe Grau de satisfacció Carta Servici 2019 (pdf 1145 kb). Informe Grau de satisfacció Carta Servici 2018 (pdf 1266 kb). Informe Grau de satisfacció Carta Servici 2017 Informe Grau de satisfacció Carta Servici 2016 Informe Grau de satisfacció Carta Servici 2015 Informe Grau de satisfacció Cartes Servici 2014 Informe Grau de satisfacció Cartes Servici i Qualitat 2013 Informe Grau de satisfacció Cartes Servici 2012 Informe Grau de satisfacció Cartes Servici 2011 Informe Grau de satisfacció Cartes Servici 2010