Notícies Destacades | Ajuntament de València - València
Cerca de notícies
Cerca per dia
Últimes notícies
L'Ajuntament inicia la renovació de la xarxa de sanejament del carrer d'Ernest Anastasio, als Poblats Marítims

• L'actuació municipal modernitzarà més de 120 metres d'infraestructures en el Cabanyal-el Canyamelar.
21/08/2026
- L'actuació municipal, que compta amb una inversió de 151.167 euros, modernitzarà més de 120 metres d'infraestructures en el Cabanyal-el Canyamelar
- El projecte, que beneficia a 20.000 veïns, substituirà les conduccions existents per canonades d'alta densitat i reforçarà la capacitat de drenatge
L'Ajuntament de València ha iniciat les obres de renovació i millora de la xarxa de sanejament del carrer d'Ernest Anastasio, en el barri del Cabanyal-Canyamelar, dins del districte dels Poblats Marítims. La intervenció, impulsada a través de la Regidoria del Cicle Integral de l'Aigua i executada per la UTE Sanejament de València, compta amb un pressupost de 151.167,29 euros.
L'actuació permetrà modernitzar les infraestructures hidràuliques subterrànies per a optimitzar la recollida d'aigües i reforçar la resposta de la xarxa davant episodis de pluges intenses. En concret, es renovaran més de 120 metres de conduccions mitjançant la instal·lació de canonades de polietilé d'alta densitat, de 500 i 400 mil·límetres de diàmetre.
El projecte contempla també la construcció i adequació de nou pous de registre, així com la col·locació de 18 embornals. Estes millores contribuiran a incrementar la capacitat de drenatge superficial i a previndre incidències en el subsol, afavorint un servici d'evacuació més eficient i segur per a les 19.429 persones residents en l'entorn.
El regidor del Cicle Integral de l'Aigua, Carlos Mundina, ha destacat que la intervenció “reforça una infraestructura essencial per al dia a dia del veïnat i millora la capacitat de resposta de la ciutat davant les pluges intenses”. “Continuem avançant en la renovació de les xarxes urbanes per a oferir servicis públics més fiables, segurs i preparats”, ha afegit.
Durant el desenrotllament dels treballs s'aplicarà un pla de trànsit específic per a coordinar els desviaments i reduir al màxim les molèsties sobre la circulació. Així mateix, es garantirà en tot moment l'accés per als vianants a les vivendes i als comerços de la zona.
Amb esta actuació, l'Ajuntament de València continua millorant les xarxes bàsiques dels barris i avançant en l'adequació dels servicis urbans a les necessitats actuals de la ciutadania.
Recursos multimèdia
Notícies relacionades
-
L'Ajuntament inicia la renovació de la xarxa de sanejament del carrer d'Ernest Anastasio, als Poblats Marítims

-
València intensifica la neteja dels 76.700 embornals de la ciutat davant la previsió de pluges

-
L'Ajuntament retira nombrosos residus metàl·lics i voluminosos del vell llit del Túria

-
La Junta de Govern Local aprova el projecte tècnic de condicionament i neteja del tram III del Col·lector Nord

-
L'Ajuntament posa a punt els 132 embornals de l'Albereda després de la Batalla de Flors

-
València no va obrir l’aixeta: descens històric en el consum d’aigua en el minut d’or de la final

-
València comptarà amb 11 nous punts de subministrament d'aigua potable per a emplenar botelles d'ús personal

-
Benimaclet comptarà amb un nou dipòsit de tempestes


