Noticias Destacadas | Ayuntamiento de Valencia - València
Búsqueda de noticias
Búsqueda por día
Últimas noticias
La AppValència se actualiza para mejorar la comunicación entre el Ayuntamiento y la ciudadanía
En el primer semestre se ha resuelto de manera favorable el 77% de las incidencias

• App València mejora sus prestaciones
11/07/2022
L'AppValència ha implementat una sèrie d'actualitzacions i millores que serviran per a millorar la comunicació entre la ciutadania i els diferents servicis de l'Ajuntament, el que permetrà resoldre les incidències que es detecten al carrer de manera més ràpida i eficient. El regidor d'Agenda Digital i Administració Electrònica, Pere Fuset, ha informat d'estes millores “que contribuiran a reforçar la participació activa de la ciutadania en el funcionament de la ciutat”.
L'AppValència, que ja acumula més de 140.000 descàrregues tant en dispositius Android com en IOS, tal com ha explicat el regidor “s'està convertint en la principal eina de comunicació entre el consistori i la ciutadania”. Una de les principals funcions en les quals han incidit les últimes millores és en la comunicació d'incidències en la via pública, com poden ser avaries d'enllumenat, neteja urbana, desperfectes en el mobiliari urbà, plagues, jardineria, mobilitat o qualsevol altre tipus de desperfecte.
Fuset ha afirmat que “en este primer semestre de l'any s'han comunicat entre l'AppValència i la web municipal 16.687 incidències, de les quals s'han resolt de manera favorable 12.866, el que suposa un 77%”. La major part de les comunicacions, un 79%, han estat relacionades amb la neteja, seguides de les que afecten l'enllumenat públic i la jardineria, amb un 6%. Les relatives a la mobilitat han suposat un 1,77% i les de sanitat un 1,77%. Les incidències de neteja, enllumenat i sanitat s'han resolt de manera favorable en un percentatge superior al 90%.
La primera de les millores ha consistit a “permetre que l'usuari seleccione el tipus d'incidència que vol comunicar, el que permetrà que esta arribe de manera directa al servici responsable de la seua resolució, el que contribuix a eliminar intermediaris”, ha explicat Fuset.
Una altra de les novetats que ha introduït l'AppValència és la capacitat de conservar en la memòria del telèfon o dispositiu mòbil les dades de contacte, per a fer més ràpida i senzilla la mecànica d'enviament de les incidències.
Finalment s'ha millorat el seguiment d’incidències a través de l'aplicació, de manera que cada usuari podrà veure les que ha enviat des del seu dispositiu, i podrà fer un seguiment d'estes.
Recursos multimedia
Noticias relacionadas
-
València concede cerca de 1.000 cheques bebé de 300 euros durante el primer año en vigor de estas ayudas a la natalidad

-
València acoge el GSIC Summit como “epicentro global de la innovación Deportiva”

-
El Ayuntamiento impulsa la administración electrónica mediante jornadas formativas y convenios con entidades del sector público

-
El Ayuntamiento de València suspende las clases el lunes por aviso naranja por lluvias en 32 centros de la ciudad

-
El Ayuntamiento de València refuerza las medidas ante la alerta roja del domingo a partir de las 12h de la mañana

-
Cerca de 1.500 personas visitan cada día el Belén Monumental instalado en el Salón de Cristal del Ayuntamiento

-
El Ayuntamiento adjudica un acuerdo marco de apoyo a la compra pública de innovación

-
El Ayuntamiento de València activa la Comisión Técnica de Armonización y Homologación del Sector Público Local


