JGL Convenio con REDIT València - València
L’Ajuntament aprova un conveni de col·laboració amb REDIT per al foment de l’emprenedoria tecnològica

• El Ayuntamiento otorgará una subvención de 50.000 euros anuales a rededo por un periodo de tres años
13/06/2025
- La Xarxa d’Instituts Tecnològics de la Comunitat Valenciana rebrà 50.000 euros anuals per un període de tres anys
La Junta de Govern Local ha aprovat un conveni de col·laboració amb la Xarxa d’Instituts Tecnològics de la Comunitat Valenciana (REDIT) per a la transferència de coneixement, talent i emprenedoria tecnològica.
Amb este conveni, l’Ajuntament vol enfortir la col·laboració en creació de coneixement, talent i emprenedoria tecnològica i col·locar València com a epicentre d’estes polítiques. L’Ajuntament també vol promoure la sinergia entre els instituts tecnològics, les empreses i les empreses emergents i els agents de l’ecosistema innovador de la ciutat.
La Xarxa d’Instituts Tecnològics de la Comunitat Valenciana està integrada per 11 centres, el que li confereix una estructura autonòmica potent i de referència en l’àmbit de la innovació, la col·laboració i la innovació. La xarxa de REDIT se situa com un actor important en l’ecosistema industrial i innovador.
En el marc d’este conveni de col·laboració, REDIT rebrà una subvenció de 50.000 euros anuals per un període de tres anys.
Noticias relacionadas
-
El Ayuntamiento, la Generalitat y Quibim impulsan “la primera inteligencia artificial capaz de revolucionar el diagnóstico del cáncer de mama”

-
València Innovation Capital lleva a Forinvest el talento emprendedor de la ciudad con 15 startups

-
València licita el contrato de mantenimiento y gestión de los sistemas informáticos municipales

-
El Ayuntamiento reserva 6.400 euros para premiar a las fallas innovadoras y experimentales

-
València pisa el acelerador tecnológico: 500.000 euros para atraer eventos tecnológicos e innovadores

-
València es posiciona en 4YFN del Mobile World Congress com el pol innovador de referència del sud d'Europa

-
València premia e impulsa 22 proyectos que transformarán la ciudad con más de un millón de euros en innovación

-
Visit València culmina en Berlín la promoción internacional de los Gay Games con más de 7.500 inscritos de 67 países


