S'està cercant, espereu....

Estàs en: ACTUALITAT

Beca catalogación fondos Hemeroteca y Biblioteca Histórica - València

Beca catalogación fondos Hemeroteca y Biblioteca Histórica

Tornar

València convocarà una beca per a catalogar i informatitzar els fons de la Biblioteca Històrica i de l'Hemeroteca municipals

• La beca està dotada amb 11.400 euros i 12 mesos de duració

16/05/2025

  • Es tracta de la XXII edició d'esta beca, dotada amb 11.400 euros i 12 mesos de duració
  • L'objectiu és oferir formació pràctica a les persones titulades en la preservació dels fons antics i moderns

La Junta de Govern Local (JGL) ha aprovat convocar, després de moció presentada per la Regidoria d'Acció Cultural, la XXII Edició de la Beca de Catalogació i Informatització dels Fons de la Biblioteca Històrica Municipal i de l'Hemeroteca Municipal.

L'objecte d'esta beca, l'import de la qual ascendix a 11.400 euros, és finançar la formació pràctica de les persones titulades universitàries en les activitats pròpies de la Biblioteca Històrica i l'Hemeroteca Municipal de València. Entre elles, destaquen les de preservació dels fons antics i moderns que allí es conserven, donada la seua importància i quantia.

Esta beca, que es concedirà per concurrència competitiva, tindrà una duració de dotze mesos i amb una dotació de 950 euros mensuals fins a aconseguir l'import global màxim abans assenyalat. Així mateix, és compatible amb altres subvencions, ajudes, premis, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat.

Per a l'obtenció de la Beca, les persones aspirants hauran de comptar amb el Grau en Informació i Documentació o de la Llicenciatura en Documentació, o tindre una llicenciatura en humanitats i haver cursat a més el Màster de Patrimoni Bibliogràfic i Documental i, a més, no haver sigut adjudicatària amb anterioritat.

El termini per a la presentació de les sol·licituds, amb un màxim d'una per persona física, serà de 20 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província (BOP).

Les sol·licituds es presentaran preferentment mitjançant instància electrònica el model normalitzat de la qual figura en la Seu Electrònica (situada en la web www.valencia.es) acompanyada de la documentació requerida. També es podran presentar presencialment en els diferents Registres Generals d'Entrada de l'Ajuntament de València, o en qualsevol dels Registres o Oficines previstos en l'art. 16 i següents de la Llei 39/2015.

Entre els criteris de valoració destaquen l'expedient acadèmic, la realització de cursets, màsters i altres activitats especialitzades en biblioteconomia i documentació, així com qualsevol altre mèrit relacionat amb la matèria objecte de la present convocatòria.