Buscando, por favor espere....

Estás en: ACTUALIDAD

JGL Ventanilla única hostelería - València

Vés enrere JGL Ventanilla única hostelería

Volver

La Junta de Govern crea una finestreta única per atendre totes les gestions de l’hostaleria

• Hi haurà atenció presencial, telefònica i per correu electrònic als hostalers que ho sol·liciten

29/09/2023

  • L’Ajuntament posarà un telèfon i un correu electrònic a disposició del sector
  • Hi haurà també atenció telefònica amb cita prèvia

La Junta de Govern ha decidit la creació d’un grup de treball que unificarà tots els departaments municipals implicats en la gestió dels assumptes relacionats amb l’hostaleria per evitar duplicitats i atendre i abordar de manera conjunta les demandes del sector.

La regidora de Turisme, Paula Llobet, ha afirmat que “es tracta d’una demanda del sector des de fa molt de temps. Els hostalers tenen una activitat que afecta diverses delegacions i servicis municipals i necessiten un punt únic on acudir dins de l’administració”. Segons la regidora, “crearem, a més, un grup de treball on estaran tots els servicis que afecten el sector hostaler i, amb això, donarem informació concreta. El que volem és ser transparents, tindre eixa traçabilitat de saber on està cada punt que preocupa i facilitar la relació amb l’administració en un únic punt per tal que els hostalers no hagen de navegar per tota l’administració”.

A més, la regidora ha informat que l’Ajuntament posarà un telèfon i un correu electrònic al servici del sector i funcionaris municipals atendran presencialment i amb cita prèvia el primer dilluns de cada mes les persones que així ho sol·liciten. 

Recursos multimedia

Paula Llobet