Buscando, por favor espere....

Estás en: ACTUALIDAD

Ampliación y reforma oficina Turismo Aeropuerto València - València

Vés enrere Ampliación y reforma oficina Turismo Aeropuerto València

Volver

València ampliarà i modernitzarà l'oficina de turisme de l'aeroport amb més tecnologia i mobiliari adaptat

• La nova oficina turística de l'Aeroport de València serà més gran, més tecnològica i estarà millor senyalitzada

30/08/2023

  • L'espai es troba en la planta d'“arribades” i és la segona oficina per volum de turistes atesos i iguala a la de l'Ajuntament en vendes
  • Situada en un local més gran, s'actualitzarà la seua imatge i els quioscos intel·ligents per a fer-los més visibles i es millorarà la senyalística
  • La seua reinauguració està prevista per a finals del mes de setembre o principis d'octubre

La regidora delegada de Turisme i Innovació, Tecnologia, Agenda Digital i Captació d'Inversions, Paula Llobet, ha informat que l'Ajuntament de València reformarà i ampliar la seua oficina d'informació turística situada en la planta d’“arribades” de l'aeroport de la ciutat i millorarà la seua senyalística “amb l'objectiu de millorar l'atenció al turista en el principal punt d'entrada a València, amb un equipament més modern, accessible i adequat al volum d'atenció i vendes de l'oficina”.

Llobet ha realitzat estes manifestacions després de mantindre una reunió amb el director de l'Aeroport de València, Antonio García, qui a més ha anunciat que “es preveu la reinauguració de l'espai entre finals del mes de setembre i principis d'octubre”.

La regidora ha explicat que esta actuació es realitza aprofitant les obres del paviment que s'han produït en l'aeroport i que han implicat el traslladat de l'oficina al local contigu, “un espai més gran i ampli per a atendre els turistes”.

Així, Llobet ha indicat que es durà a terme “un projecte d'adequació de l'oficina, la inversió de la qual ascendeix a 25.000 euros + IVA, per a dotar-la de mes elements tecnològics que actualitzen la seua imatge i d'un mobiliari més accessible i adaptat a les necessitats de l'oficina”.

Així mateix, es millorarà els dos quioscos intel·ligents que, actualment estan situats al costat de la zona d’“arribades” i es convertiran en una caixa decorativa completa per a dotar-los de “major visibilitat perquè siguen utilitzats per més turistes”, ha afirmat la titular de Turisme.

En estos quioscos es pot recollir comandes en línia 24 hores els 7 dies de la setmana, comprar targetes València Tourist Card i consultar informació en les seues pantalles. A més, en l'entrada del metre i en la mateixa oficina de turisme, es disposa també de dos màquines de compra de targetes turístiques.

“Tota esta estratègia que suposa disposar d'una oficina turística en l'aeroport amb atenció personal i màquines d'autogestió ha resultat molt exitosa, ja que en 2023 s'han venut des d'este espai o en les seues màquines el 40 % de les targetes turístiques”, ha destacat Llobet.

Respecte a la senyalística, s'està gestionant amb AENA la seua millora tant en l'oficina com la que hi ha en els panells que “és una mica escassa” i, per això, s'ha sol·licitat “aparéixer en més espais i amb pictogrames amb un disseny més específic i identificatiu de l'oficina de turisme”. Així mateix, s'ha sol·licitat situar nous logos en aquests panells, on està la senyalització del metre.

València Turist Info

L'oficina d'informació turística de l'aeroport és la que disposa de l'horari més ampli de les oficines de Visit València en adaptació amb els horaris dels vols. És la segona oficina per volum d’atencions, amb 25.000 comparadors en 2022, enfront dels 48.000 que va atendre l'oficina situada a l'Ajuntament o els 17.000 del Turist Info de Carrer la Pau.

Quant a vendes, iguala a l'oficina de l'Ajuntament en 300.000 euros de venda, però la supera si es té en compte la venda procedent de les màquines 24/7, amb un global de més de 800.000 euros en vendes.

Recursos multimedia

Paula Llobet