Canals d'atenció ciutadana | Ajuntament de València - València

Canals d'Atenció a la Ciutadania

 

Informació a la Ciutadania actualitzada per situació generada per la pandèmia COVID 19 Informació actualitzada polsant sobre la imatge

Canals d'Atenció a la Ciutadania

Atenció Electrónica

L'Ajuntament de València disposa de diferents canals de comunicació a través dels quals la ciutadania pot obtindre informació municipal, realitzar tràmits administratius, realitzar consultes o comunicar incidències o suggeriments.

Pàgina Web

www.valencia.es

Per a tots aquells que han de realitzar gestions administratives amb l'Ajuntament de València, o precisen informació sobre la ciutat, la web municipal és la més completa font de dades. En valencia.es pot obtindre informació sobre els servicis municipals, obtindre documents, o accedir a servicis com la guia de carrers, l'estat del trànsit, l'agenda de la ciutat, etc.

 

Seu electrònica

www.sede.valencia.es

Servici permanent de tramitació, obtenció d'informació sobre tots els tràmits administratius municipals, descàrrega d'impresos, consulta d'ordenances i normativa, accés al Tauler d'Edictes, accés a queixes, reclamacions i denúncies, així com realització d'un ampli ventall de gestions municipals amb firma digital, en un entorn segur.

Aplicacions mòbils

Aplicacions mòbils

L'Ajuntament de València disposa de diverses aplicacions per a dispositius mòbils, tant sectorials ( transport, cultura, turisme,…) com d'informació municipal general.

Atenció presencial

Oficines d'Información i Atenció a la ciutadania 

Juntas Municipales de Distrito

Pot dirigir-se a les diferents Oficines municipals per a realitzar gestions administratives amb l'Ajuntament de València.

Atenció en llengua de signes

Més informació sobre atenció en llengua de signes

L'Ajuntament de València en col·laboració amb la Fundació FESORD CV ofereix atenció personalitzada presencial a persones sordes, amb vídeo-intèrpret en llengua de signes a través de la plataforma Svisual.

Atenció telefònica

Teléfon 010

Informació general sobre l'Ajuntament, tràmits i servicis.

Horari: Dilluns a divendres de 8:30 a 18:30 hores. Dissabtes, de 9.00 a 14.00h.

Totes les telefonades realitzades al número 010 tenen la qualificació i la tarifa de telefonada urbana.

Les consultes des de fora de València es poden realitzar a través del telèfon: 963.100.010.

En aquest cas, si vosté disposa d'un contracte amb el seu operador de telefonia que inclou la tarifa plana per a les telefonades a números fixos, l'accés a este servici d'informació a la ciutadania no li representarà cap cost.

 

APP VALÈNCIA

AppValència

La NOVA APP desenvolupada per l'Ajuntament de València pretén ser un canal més de comunicació entre el ciutadà i l'administració.

L'aplicació permet consultar les notícies, agenda de la ciutat així com els apartats de perfil del contractant, tauler d'anuncis i oposicions municipals.

-Si es disposa de certificat digital instal·lat en el dispositiu mòbil es pot accedir directament a la seu electrònica de l'Ajuntament de València per a consultar instàncies, expedients, padró i tramites pendents que es tinguen.

-Disposa d'un apartat de Realitat Augmentada en la que es podrà consultar amb esta tecnologia els servicis de transport públic, equipaments de la ciutat, falles i turisme de València.

-Disposa d'un servici " Prop de mí" que usant la tecnologia del GPS indicarà al ciutadà tots els elements d'interés pròxims a la seua posició en un radi de 300 metres.

-D'una forma ràpida i àgil es pot consultar el trànsit en temps real, la disponibilitat de places lliures en els aparcaments públics, bicicletes o borns lliures en les estacions de Valenbisi (bicicletes públiques) , punts WIFI públiques i parades de Taxis més pròxims.

-Disposa d'un Servici d'avisos agrupats per canals a què es pot subscriure l'usuari perquè l'ajuntament li notifique notícies urgents relacionades amb eixe canal, com són talls de carrers, esdeveniments culturals importants, etc..

ACCEDIX a la NOVA

Informació addicional