Canals d'atenció ciutadana | Ajuntament de València - València
Canals d'Atenció a la Ciutadania
L'Ajuntament de València disposa de diferents canals de comunicació a través dels quals la ciutadania pot obtindre informació municipal, realitzar tràmits administratius, realitzar consultes o comunicar incidències o suggeriments.
Si desitja realitzar les seues consultes o altres tràmits en un horari concret o estalviar temps, evitar cues o esperes innecessàries, li recomanem obtindre cita prèvia.
Les persones majors de 65 anys empadronades a la ciutat de València, podran realitzar els seus tràmits o gestions pròpies (només en els quals intervinguen com a titulars) amb preferència, els dijous laborables de 10.00 a 12.00 hores.
Atenció Electrónica
Pàgina Web
Per a tots aquells que han de realitzar gestions administratives amb l'Ajuntament de València, o precisen informació sobre la ciutat, la web municipal és la més completa font de dades. En valencia.es pot obtindre informació sobre els servicis municipals, obtindre documents, o accedir a servicis com la guia de carrers, l'estat del trànsit, l'agenda de la ciutat, etc.
Seu electrònica
Servici permanent de tramitació, obtenció d'informació sobre tots els tràmits administratius municipals, descàrrega d'impresos, consulta d'ordenances i normativa, accés al Tauler d'Edictes, accés a queixes, reclamacions i denúncies, així com realització d'un ampli ventall de gestions municipals amb firma digital, en un entorn segur.
Aplicacions mòbils
L'Ajuntament de València disposa de diverses aplicacions per a dispositius mòbils, tant sectorials ( transport, cultura, turisme,
) com d'informació municipal general.
Atenció presencial (preferent amb cita prèvia)
Oficines d'Información i Atenció a la ciutadania
Juntas Municipales de Distrito
Pot dirigir-se a les diferents Oficines municipals per a realitzar gestions administratives amb l'Ajuntament de València.
Atenció en llengua de signes
Més informació sobre atenció en llengua de signes
L'Ajuntament de València en col·laboració amb la Fundació FESORD CV ofereix atenció personalitzada presencial a persones sordes, amb vídeo-intèrpret en llengua de signes a través de la plataforma Svisual.
Atenció telefònica
Informació general sobre l'Ajuntament, tràmits i servicis.
Horari: Dilluns a divendres de 8:30 a 18:30 hores. Dissabtes, de 9.00 a 14.00h.
Les telefonades realitzades al número 010 són gratuïtes.
Per a accedir a aquest servici des de fora de la ciutat de València podrà fer-lo a través del telèfon 963.100.010.
APP VALÈNCIA

La NOVA APP desenvolupada per l'Ajuntament de València pretén ser un canal més de comunicació entre el ciutadà i l'administració.
L'aplicació permet consultar les notícies, agenda de la ciutat així com els apartats de perfil del contractant, tauler d'anuncis i oposicions municipals.
-Si es disposa de certificat digital instal·lat en el dispositiu mòbil es pot accedir directament a la seu electrònica de l'Ajuntament de València per a consultar instàncies, expedients, padró i tramites pendents que es tinguen.
-Disposa d'un apartat de Realitat Augmentada en la que es podrà consultar amb esta tecnologia els servicis de transport públic, equipaments de la ciutat, falles i turisme de València.
-Disposa d'un servici " Prop de mí" que usant la tecnologia del GPS indicarà al ciutadà tots els elements d'interés pròxims a la seua posició en un radi de 300 metres.
-D'una forma ràpida i àgil es pot consultar el trànsit en temps real, la disponibilitat de places lliures en els aparcaments públics, bicicletes o borns lliures en les estacions de Valenbisi (bicicletes públiques) , punts WIFI públiques i parades de Taxis més pròxims.
-Disposa d'un Servici d'avisos agrupats per canals a què es pot subscriure l'usuari perquè l'ajuntament li notifique notícies urgents relacionades amb eixe canal, com són talls de carrers, esdeveniments culturals importants, etc..
ACCEDIX a la NOVA