S'està cercant, espereu....

Canals d'atenció ciutadana | Ajuntament de València - València

Canals d'Atenció a la Ciutadania

L'Ajuntament de València disposa de diferents canals de comunicació a través dels quals la ciutadania pot obtindre informació municipal, realitzar tràmits administratius, realitzar consultes o comunicar incidències o suggeriments.

Si desitja realitzar les seues consultes o altres tràmits en un horari concret o estalviar temps, evitar cues o esperes innecessàries, li recomanem obtindre cita prèvia

Les persones majors de 65 anys empadronades a la ciutat de València, podran realitzar els seus tràmits o gestions pròpies (només en els quals intervinguen com a titulars) amb preferència, els dijous laborables de 10.00 a 12.00 hores.

Atenció Electrónica

Pàgina Web

www.valencia.es

Per a tots aquells que han de realitzar gestions administratives amb l'Ajuntament de València, o precisen informació sobre la ciutat, la web municipal és la més completa font de dades. En valencia.es pot obtindre informació sobre els servicis municipals, obtindre documents, o accedir a servicis com la guia de carrers, l'estat del trànsit, l'agenda de la ciutat, etc.

Seu electrònica

sede.valencia.es

Servici permanent de tramitació, obtenció d'informació sobre tots els tràmits administratius municipals, descàrrega d'impresos, consulta d'ordenances i normativa, accés al Tauler d'Edictes, accés a queixes, reclamacions i denúncies, així com realització d'un ampli ventall de gestions municipals amb firma digital, en un entorn segur.

Aplicacions mòbils

L'Ajuntament de València disposa de diverses aplicacions per a dispositius mòbils, tant sectorials ( transport, cultura, turisme,…) com d'informació municipal general.

AppValència

  • Telegram. Incloem també en este apartat el canal de Telegram del servici d'informació 010,  ja que el seu ús es realitza en dispositius mòbils. A través del mateix rebràs comunicacions sobre novetats, servicis i altres informacions d'interés d'este Ajuntament. Uneix-te a ell en 010AjuntamentVLC.

Perfil del canal Telegram

 

Xarxes socials

La funció primordial d’estes comptes és difondre informació d'interés i rellevància per a la ciutadania emesa des de l’Ajuntament de València. Responen a l'aposta institucional pel diàleg amb la ciutadania, per la transparència i per la informació com a servici públic. Quan la situació ho requereix, les xarxes socials institucionals actuen com a servici públic d'informació i alerta ciutadana.

@AjuntamentVLC

Atenció presencial (preferent amb cita prèvia)

Oficines d'Información i Atenció a la ciutadania 

Juntas Municipales de Distrito

Pot dirigir-se a les diferents Oficines municipals per a realitzar gestions administratives amb l'Ajuntament de València.

Atenció en llengua de signes

Més informació sobre atenció en llengua de signes

L'Ajuntament de València en col·laboració amb la Fundació FESORD CV ofereix atenció personalitzada presencial a persones sordes, amb vídeo-intèrpret en llengua de signes a través de la plataforma Svisual.

Atenció telefònica

Teléfon 010

Informació general sobre l'Ajuntament, tràmits i servicis.

Horari: Dilluns a divendres de 8:30 a 18:30 hores. Dissabtes, de 9.00 a 14.00h.

Les telefonades realitzades al número 010 són gratuïtes.

Per a accedir a aquest servici des de fora de la ciutat de València podrà fer-lo a través del telèfon 963.100.010.

 

OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA - TABACALERA

 

 

Fatxada de l'edifici de Tabaquera


HORARI D'ATENCIÓ:  de 8:30 a 14:00 hores. Tots els dies laborables de l'any excepte el 24 i 31 de desembre i el 18 de març. Dijous de 10.00 a 12.00h atenció preferent a majors de 65 anys.

Gestions

Informació general municipal

- Tràmits i gestions municipals: com i on realitzar una gestió, documentació necessària, etc.
- Activitats i convocatòries municipals: concursos, oposicions, activitats culturals, etc.
- Localització i horaris d'equipaments municipals: centres socials, de joventut, biblioteques, parcs, etc.

Registre General d'Entrada: de documentació i instàncies de persones físiques exclusivament (de conformitat amb el que s'estableix en l'art. 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Renovació de llicència d'ocupació d'habitatge mitjançant procediment de declaració responsable (persones físiques).

Expedició de firmes digitals / Punt de registre ACCV (Haurà d'anar proveït de DNI o NIE )  

Padró municipal d’habitants:
-Altes padronals.
-Comunicació de canvis de domicili (trasllats).
-Certificats d’empadronament.
-Comprovació de dades del padró.
-Renovacions i confirmació d’estrangers.
Tots els tràmits del Padró Municipal són gratuïts.
 

Cita prèvia preferent:
Si desitja realitzar les seues consultes o altres tràmits en un horari concret, o si desitja estalviar temps, evitar cues o esperes innecessàries, li recomanem obtindre cita prèvia.

Enllaç a cita prèvia

Atenció telefònica
- Telèfon 010 / 963 100 010 (de 8.30 a 18.30h de dilluns a divendres, dissabtes de 9.00 a 14.00h excepte agost)
Atenció electrònica
- A través de la Bústia de Consultes de la web municipal. POLSE ACÍ 
- Correu electrònic: oactabacalera@valencia.es

 

Ubicació

AMADEO DE SABOYA , 11

46010 VALÈNCIA