S'està cercant, espereu....

Estàs en: ACTUALITAT

Recepció nous treballadors Pla Municipal Ocupació 2025 - València

Recepció nous treballadors Pla Municipal Ocupació 2025

Tornar

El regidor d'Ocupació dona la benvinguda a les primeres 162 persones contractades per a reforçar servicis municipals

• Les 162 persones incorporades estan prestant servici des de l'1 de juny

06/06/2025

  • Actuació integrada en el Pla d'Ocupació 2025, motor de reforç municipal i activació laboral

“En només nou dies després d'assumir la Regidoria, firmem i activem el Pla Municipal d'Ocupació 2025. Hui he tingut l'honor de donar la benvinguda a 162 persones que s'incorporen per a reforçar servicis essencials de la nostra ciutat”, ha afirmat el regidor d'Ocupació i Formació de l'Ajuntament de València, José Gosálbez, durant l'acte celebrat al Saló de Cristall.

Estes 162 persones estan prestant servici des de l'1 de juny en àrees com la conservació d'instal·lacions municipals, el manteniment de parcs i jardins i l'atenció en centres de majors.

“Amb este nou impuls, el consistori demostra una gestió eficaç, àgil i compromesa amb l'ocupació local, invertint més de 6 milions d'euros de finançament exclusivament municipal per a generar oportunitats laborals útils i de qualitat”, ha destacat l’edil.

El Pla Municipal d'Ocupació 2025 contempla un total de 247 contractacions a jornada completa per un període de 12 mesos. En esta primera fase s'han formalitzat 162 contractes —99 dones i 63 hòmens—. La resta de personal s'incorporarà en una segona fase al llarg d'enguany.

Gosálbez ha remarcat la importància d'unes polítiques actives d'ocupació “que atenen les necessitats reals dels nostres servicis, però que també donen prioritat als qui més ho necessiten, com a persones en desocupació de llarga duració, sense prestacions, en risc d'exclusió o amb diversitat funcional”.

“Este pla demostra que quan hi ha voluntat política, disposició i una gestió eficaç, l'ocupació pot ser motor de canvi real per a les persones i per a la ciutat”, ha conclòs el regidor.

Recursos multimèdia

José Gosálbez