S'està cercant, espereu....

Estàs en: ACTUALITAT

L'ALCALDESSA DEDICA LA MASCLETÀ A L'EQUIP CIUTAT ROS CASARES, DESPRÉS D'ACONSEGUIR LA SEUA SEXTA COPA DE LA REINA - València

L'ALCALDESSA DEDICA LA MASCLETÀ A L'EQUIP CIUTAT ROS CASARES, DESPRÉS D'ACONSEGUIR LA SEUA SEXTA COPA DE LA REINA

Tornar

Rita Barberá rep a l'equip del Ciutat Ros Casares, campió de la Copa de la Reina

“Sou símbol i emblema del millor esport valencià”

Una vegada més, les jugadores de l'equip de bàsquet Ciutat Ros Casares han sigut rebudes per l'alcaldessa de València, Rita Barberá, en el saló de Cristall de l'Ajuntament de València després d'aconseguir un nou i important èxit esportiu que, com ja és habitual, han oferit a la ciutat. En esta ocasió ha sigut la sexta Copa de la Reina aconseguida ahir mateix en la ciutat de Salamanca.

Rita Barberá ha donat les gràcies als directius, tècnics i jugadores, d'un club de què ha dit que és “símbol i emblema del millor esport valencià”. A esta recepció, que ha començat mitja hora abans del tir de la mascletà, han assistit, a més de nombrosos membres de la corporació Municipal, les Falleres Majors de València, Marta Agustín i María Berbel.

Les jugadores del Ciutat Ros Casares han arribat a l'Ajuntament amb la seua sexta Copa de la Reina, i tercera que aconseguixen consecutivament, per a participar en un acte, ja tradicional, en el que en esta ocasió han obsequiat l'alcaldessa amb una camiseta que porta el seu nom en què lluïx el número 6, “que són les Copes de la Reina que estes magnífiques ambaixadores de la ciutat ja ens han portat a València”. Rita Barberá ha destacat la importància d'este nou triomf “de les millors representants de l'esport valencià, que a més heu aconseguit el dia de la Dona Treballadora”.

“d'alguna manera vos anem a dedicar la mascletà de hui”, ha dit l'alcaldessa a les representants del Ciutat Ros Casares, al seu entrenador Ismael Cantó, i als seus directius Germà Ros, president del Club, Francisco Ros i José Miguel Lainez. A continuació ha expressat l'orgull que per a tots els valencians suposa comptar amb un equip “en el màxim nivell d'elit, que ja ens té acostumats als seus continus èxits. Heu vingut moltes vegades a celebrar els vostres triomfs, dos o tres vegades per temporada, i vull que torneu moltes més”. L'alcaldessa ha reiterat la seua gratitud i ha demanat un aplaudiment per al Ciutat Ros Casares.