JGL Taller ocupacional - València
L’Ajuntament contractarà 40 persones desocupades que reforçaran els servicis socials municipals

• Les noves contractacions reforçaran àrees com la teleassistència o l'atenció sociosanitària
29/09/2023
- Les contractacions es produeixen en el marc de sengles convenis amb Labora per un import de vora 1.200.000 euros
La Junta de Govern Local ha aprovat sengles convenis amb Labora per a la contractació de 40 persones desocupades. Les quaranta noves contractacions es destinaran a reforçar els servicis socials municipals.
Així, el primer conveni amb Labora, que porta per nom Taller d’ocupació Cuida’m 2023-2024, té un cost de 589.051,33, dels quals Labora aportarà 537.067,20 euros i la resta els posarà l’Ajuntament. Este conveni permetrà la contractació de 20 persones desocupades, de les quals 10 es destinaran a reforçar l’atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials i les 10 restants a l’animació fisicoesportiva i recreativa.
El segon conveni, anomenat Taller d’Ocupació per a Dones Mediació VLC 2023-2024, té un cost global de 579.051,33 euros, dels quals la Generalitat, per mitjà de Labora, aportarà 537.067,20 euros mentre que els 41.984,13 euros restants seran aportacions municipals. Este segon acord permetrà la contractació de 20 dones sense ocupació, 10 de les quals reforçaran la gestió del servici de telefonades de teleassistència i d’altres 10, les activitats administratives relacionades.
Notícies relacionades
-
València homenatja les persones de més edat en les directives dels Centres Municipals de Majors

-
El Servici de Teleassistència Municipal podrà duplicar la capacitat per a atendre fins a 12.000 sol·licituds

-
Un QR facilitarà la inclusió de persones amb discapacitat en la Setmana Santa Marinera

-
Ix a licitació la gestió del centre de dia per a persones amb discapacitat Font de Sant Lluís per al període 2026-2029

-
València s’adhereix a l’Any Internacional de les Persones Voluntàries 2026 amb un programa d’activitats durant tot l’any

-
València Inserta facilita en 2025 la contractació de 317 persones en risc d'exclusió social

-
El programa ‘Vacances en pau’ d'acolliment de xiquets sahrauís complix 30 anys

-
València destina 85.000 euros a projectes de prevenció d'addiccions en els barris durant 2026


