JGL Convenio subv CEV fomento mujeres actividad empresarial - València
L'Ajuntament renova un conveni amb la CEV per a promoure la participació de les dones en l'activitat empresarial

• El conveni amb la CEV té una duració de quatre anys
04/10/2024
- La Junta de Govern aprova concedir una subvenció total de 320.000 euros a la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana per al període 2024-2027
- Durant la duració del conveni, la CEV rebrà 80.000 euros anuals per al foment de la igualtat i el lideratge empresarial de les dones
La Junta de Govern Local (JGL) ha aprovat la renovació del conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de València i la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), que té per objectiu promoure la participació de les dones en l'activitat empresarial i econòmica a València i que tindrà una duració de quatre anys (2024-2027).
Així, la CEV rebrà 80.000 euros anuals, a excepció de 2024 que l'ajuda ascendix a 60.000 euros i 2028, que serà de 20.000 euros, per a la realització d'accions que promoguen la igualtat d'oportunitats per a l'accés al mercat laboral, la conciliació i l'impuls de la dona en l'àmbit econòmic de la ciutat.
La iniciativa de la proposta d'acord, aprovada este divendres per la JGL, part de la Regidoria d'Igualtat perquè entre les seues competències es troba la promoció de la igualtat entre homes i dones, així com donar una atenció prioritària a aquells col·lectius que presenten dificultats d'integració en el mercat laboral, com és el cas de les dones.
Notícies relacionades
-
Comença el ‘Pla DANA Ocupació 2026’ per a reactivar l'ocupació i reforçar el teixit social en les pedanies

-
El regidor d'Ocupació, José Gosálbez, impulsa el nou centre formatiu del Cabanyal, ja en la fase final

-
Obert el termini per a sol·licitar les ajudes 'Emprén i Contracta 2026'

-
Emprenedoria impulsa 1,5 milions per a premiar els qui creen ocupació a València amb el programa “Emprén i Contracta 2026”

-
L'Ajuntament destina 90.000 euros a ajudes per a certificar idiomes i millorar l'accés a l'ocupació

-
La Regidoria d'Ocupació forma, contracta i impulsa talent jove per a enfortir l'hostaleria valenciana amb l'Escola Taller Gastro VLC 2024

-
La Regidoria d'Emprenedoria convoca els Premis Emprén 2026

-
La Regidoria d'Emprenedoria activa l'ús gratuït del cotreball municipal de Germans Maristes


