S'està cercant, espereu....

Estàs en: ACTUALITAT

L’ALCALDE QUALIFICA DE “SURREALISTA” LA SITUACIÓ DELS NOU REGIDORS INVESTIGATS I TORNA A DEMANAR ALS RESPONSABLES DEL PP QUE ERADIQUEN LA CORRUPCIÓ DEL SEU PARTIT. - València

L’ALCALDE QUALIFICA DE “SURREALISTA” LA SITUACIÓ DELS NOU REGIDORS INVESTIGATS I TORNA A DEMANAR ALS RESPONSABLES DEL PP QUE ERADIQUEN LA CORRUPCIÓ DEL SEU PARTIT.

Tornar

L’Alcalde qualifica de “surrealista” la situació dels nou regidors investigats i torna a demanar als responsables del PP que eradiquen la corrupció del seu partit.

El que han fet ha sigut canviar algun detall perquè tot continue igual.

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha qualificat de “surrealista i imprevista” la situació de nou dels deu regidors del grup municipal del Partit Popular que tenen condició d’investigats dins de l’Operació Taula i que han sigut “suspesos temporalment de militància” pel seu partit, als responsables del qual ha demanat Ribó una vegada més que eradiquen la corrupció de la seua formació.

“És bastant surrealista i no estava previst. El que han fet ha sigut canviar algun detall perquè tot, com heu pogut veure, continue igual. El Partit Popular té nou dels seus deu regidors investigats per un presumpte delicte de blanqueig de diners, i vull recordar que això és un presumpte delicte derivat d’un altre delicte. Els diners eren negres, no blancs, i quan són negres vénen de determinats llocs que ha de determinar el jutge, però es tracta d’un assumpte molt greu”, ha afirmat l’alcalde Joan Ribó abans de començar el ple de hui respecte a la nova situació de nou dels deu regidors del principal grup de l’oposició després de la denominada Operació Taula.

L’alcalde de València ha recordat la seua posició després d’eixir a la llum l’Operació Taula. “Nosaltres hem dit d’una manera molt clara que per a netejar esta casa, per a netejar la política d’este país, és imprescindible que el Partit Popular es prenga seriosament d’una vegada per sempre que la corrupció s’ha d’eradicar de la seua formació política. Em sembla malament, però a continuació he de dir que no puc fer res en eixe assumpte perquè és una qüestió en part personal i en part del Partit Popular, a mig fer, i nosaltres no podem actuar”.

 

Recursos multimèdia

0331_Rib_investigats (1)
0331_Rib_investigats (2)