Notícies Destacades | Ajuntament de València - València
Cerca de notícies
Cerca per dia
Últimes notícies
Les piscines municipals descobertes obrin les portes amb oferta de bany, cursos de natació i activitats per a este estiu

• Piscina de Benicalap
23/06/2026
- La Fundació Esportiva Municipal posa en marxa la temporada estival en huit instal·lacions a l'aire lliure repartides per tota la ciutat
- La programació inclou més de 2.400 places en cursos aquàtics
La Fundació Esportiva Municipal (FDM) ha posat en marxa la temporada d'estiu 2026 en huit piscines municipals descobertes de la ciutat amb “una àmplia oferta de bany recreatiu, cursos de natació i activitats d'oci dirigides a tots els públics”. La regidora d'Esports, Rocío Gil, ha explicat que les instal·lacions romandran obertes durant els mesos estivals “amb l'objectiu d'oferir a la ciutadania espais de pràctica esportiva, aprenentatge i gaudi durant el període vacacional”.
La xarxa de piscines municipals d'estiu està formada per les instal·lacions de Parc de l'Oest, Benicalap, Benimaclet, Natzaret, Benimàmet, L'Hípica, Castellar-Oliveral i El Palmar, amb calendaris d'obertura que s'estenen entre juny i setembre. Els horaris de bany lliure permetran al veïnat i visitants gaudir d'estes instal·lacions durant tota la temporada.
“A més del bany recreatiu, la Fundació Esportiva Municipal ha programat una completa oferta d'activitats aquàtiques per a totes les edats”, ha afegit l’edil.
La campanya d'estiu inclou cursos de matronatació, natació preescolar, natació escolar, natació per a persones adultes i aiguagim, als quals se sumen els cursos intensius organitzats en diferents piscines cobertes de la ciutat. En total, s'oferixen 2.406 places en les piscines d'estiu, distribuïdes entre les instal·lacions de Parc de l'Oest, Benicalap, Castellar-Oliveral, Benimaclet i El Palmar.
Els cursos es desenrotllaran durant els mesos de juny, juliol i agost, i s’adaptaran a les diferents franges d'edat i nivells d'aprenentatge. “La programació busca combinar l'ensenyança de la natació i l'activitat física en el medi aquàtic amb hàbits saludables i activitats recreatives durant l'estiu”, ha explicat Gil.
Les piscines municipals formen part de la programació ‘Un Estiu amb Molt d’Esport a València 2026’, impulsada per la Fundació Esportiva Municipal per a fomentar l'activitat física i oferir alternatives d'oci saludable durant els mesos d'estiu. Esta oferta permet acostar l'esport i la pràctica aquàtica a milers de persones, “i consolida les instal·lacions municipals com a espais de trobada, convivència i benestar per a la ciutadania.
Tota la informació sobre horaris, dates d'obertura, cursos, tarifes i inscripcions pot consultar-se a través dels canals oficials de la Fundació Esportiva Municipal de València.
Notícies relacionades
-
València amplia la recollida solidària de taps als Gay Games i altres esdeveniments esportius

-
Catalá: “La reparació del Poliesportiu d'Orriols recupera una instal·lació clau per a la vida esportiva i social del barri”

-
Les piscines municipals descobertes obrin les portes amb oferta de bany, cursos de natació i activitats per a este estiu

-
València ultima les instal·lacions per a acollir els Gay Games XII i consolidar un llegat esportiu per a la ciutat

-
El MTRI València ‘Gay Games Edition’ se celebra este cap de setmana en Malva-rosa i Algirós

-
La gimnasta olímpica Patricia Pérez Fos oferirà este dijous un clínic al Poliesportiu Benimaclet dirigit a les jóvens esportistes de València

-
Els Gay Games apuntalen una ocupació hotelera mitjana superior al 76% durant les nou nits a València

-
L’Ajuntament prepara un dispositiu de trànsit en Camins al Grau per a acollir la Carrera Ponle Freno


