Notícies Destacades | Ajuntament de València - València
Cerca de notícies
Cerca per dia
Últimes notícies
EMT València oferix més de 12 milions de places per a desplaçar-se fins a les platges este estiu


• Línia de l'EMT que connecta la ciutat amb les pedanies del Sud
09/06/2025
- Les línies 18, 19, 23, 24, 25, 31, 32, 92, 93, 95, 98 i 99 milloren els seus servicis i fins i tot canvien d'itinerari per a arribar a tot el litoral valencià
- Els reforços s'activen el pròxim cap de setmana i es prolongaran fins al mes de setembre
EMT València activa l'operació estiu. Més de 12 milions de places en els autobusos municipals, “i un total de 12 línies millorades i reforçades, i fins i tot amb canvis d'itinerari, per a oferir la millor mobilitat pública cap a les platges valencianes”, tal com ha anunciat hui el regidor de Mobilitat i president de l'Empresa Municipal de Transports (EMT), Jesús Carbonell.
A partir del pròxim dissabte, 14 de juny i fins al diumenge 31 d'agost, s'activen els reforços en les línies 18, 19, 23, 24, 25, 31, 32, 92, 93, 95, 98 i 99. Algunes d'elles, que habitualment no arriben exactament fins a les platges, modifiquen el seu itinerari “per a consignar el major nombre de places de la història cap al litoral valencià”.
És el cas de la línia 18, que en lloc de finalitzar el recorregut en les Universitats prolonga la seua ruta fins al Passeig Marítim. Per part seua, la 24 entra des de dissabte que ve a la platja del Saler. La 92, en el seu pas pel Marítim, s'acosta a tot el litoral durant el seu itinerari. La línia 95, ja no finalitzarà el recorregut en La Marina, arribarà fins a la platja del Cabanyal. I la 98 entrarà diàriament a les platges, en lloc de només el cap de setmana com fins ara.
En total, EMT València oferix 12.026.745 places per a viatjar fins a les platges valencianes. “Els augments d'enguany en el servici de platges d'EMT són superiors als d'anys anteriors. Un 4% més que en 2024, any en què es van oferir 11,5 milions de places; un 6% més que en 2023, quan es van oferir 11,3 milions de places; i un 11% més que en 2019, exercici en el qual es van oferir 10,8 milions de places”, ha detallat el regidor.
“Novament, des d'EMT es fa un extraordinari esforç amb l'objectiu de millorar, any rere any, el servici que s'oferix a la ciutadania. Amb estes més de 12.000.000 de places posades a la disposició dels nostres ciutadans i dels qui visiten València, facilitem els seus desplaçaments a les platges a través d'un mode sostenible i segur i posem de manifest, una vegada més, el compromís d'este govern municipal amb el transport públic i, en general, amb el desenrotllament d'una mobilitat sostenible a la ciutat de València”, ha destacat Jesús Carbonell.
Amb l'operació estiu planificada per l'Empresa Municipal de Transports serà possible arribar a totes les platges valencianes. Fins a les de Les Arenes, Cabanyal – Canyamelar i Malva-rosa amb les línies 18, 19, 32, 92, 93, 95, 98 i 99. Amb la línia 31, fins a les platges de la Malva-rosa i la Patacona. La línia 23 arriba fins a la Platja de Pinedo, igual que les línies 24 i 25. Estes dos últimes línies també circulen fins a les platges del Saler i el Perellonet/Perelló, respectivament.
Campanya informativa
EMT València posa en marxa la campanya d'estiu “Mode platja: activa el mode estiu. Puja't al bus” amb la finalitat tant d'informar del servici oferit en el període estival com de promoure diferents esdeveniments participatius que aporten a la ciutadania una experiència positiva entorn del servici d'EMT València, com a activitats infantils a l'esplanada del passeig marítim al costat de l'escultura dels dofins, un Dj en viu o l'activitat de ioga enfront de la mar.
A més, un “ampli dispositiu de personal” d'informació donarà a conéixer el servici oferit durant l'estiu en 18 punts informatius diferents, 7 d'ells a bord de les línies de major afluència, que sumaran més de 180 hores d'atenció presencial. “En la campanya d'estiu de 2024, es va atendre de manera individual a 3.430 persones, xifra que s'espera superar en la present edició, en haver-se incrementat els recursos destinats a este efecte”, ha assegurat l'edil.
Tota la informació podrà consultar-se en les marquesines de l'Empresa Municipal de Transports, en el Canal EMTV, a bord dels autobusos, en la pàgina web, en l'aplicació oficial d'EMT, a través de Twitter, Facebook, Instagram, el canal de Whatsapp i, per descomptat, en l'Oficina d'Atenció al Client (96.315.85.15).