Notícies Destacades | Ajuntament de València - València
Cerca de notícies
Cerca per dia
Últimes notícies
València declara dol oficial a les Cases de Bàrcena, Mauella, Teuladella, Rafalell i Vistabella per la mort de l’alcalde pedani

• Les Cases de Bàrcena (Pobles del Nord)
15/04/2026
- Les banderes flamejaran a mig pal en senyal de dol a la Casa Consistorial i als edificis municipals de les pedanies
- L’alcaldessa de València ha destacat que José Manuel Gimeno Rodrigo ha estat “una persona bolcada en les pedanies durant més de dos dècades”
L’Ajuntament de València ha declarat dol oficial en les pedanies de les Cases de Bàrcena, Mauella, Teuladella, Rafalell i Vistabella, als Pobles del Nord, per la mort de l’alcalde pedani, José Manuel Gimeno Rodrigo.
L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha signat este matí el decret de dol, que es perllongarà des de les 00:00 hores de dimecres, 15 d’abril, fins a les 24.00 hores de divendres, 17 d’abril. Les banderes onejaran a mig pal a la Casa Consistorial i als edificis municipals d’eixes pedanies.
José Manuel Gimeno Rodrigo, nascut a València el 14 de febrer de 1954, era veí de les Cases de Bàrcena i és el primer alcalde pedani que falta en l’exercici del càrrec.
L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha traslladat el condol a familiars i amics de l’alcalde pedani i ha subratllat que José Manuel Gimeno Rodrigo és “una persona bolcada en les pedanies durant més de dos dècades i al qual València sempre li estarà agraïda i jo, personalment, també”.
Catalá ha afegit que “durant la dana vaig aprendre que els nostres alcaldes pedanis són les persones que estan al servici dels veïns i veïnes que no es troben al centre de la ciutat, que requereixen de moltíssims servicis municipals i són els primers que estan al peu del canó quan les coses venen malament”
L’alcaldessa ha assegurat que l’alcalde pedani que ha faltat “va impulsar l'asfaltat, l'enllumenat, el cobriment de séquies de les Cases de Bàrcena, Mauella, Teuladella Rafalell i Vistabella, contribuí a cuidar l’horta meravellosa que envolta estes pedanies i va impulsar la rehabilitació de l'ermita de la Mare de Déu del Pilar”.
Recursos multimèdia
Notícies relacionades
-
València i Albacete estretixen els llaços culturals amb un concert de la Banda Simfònica Municipal d'Albacete en la Rambleta

-
L’Ajuntament recupera la tradició de la missa i processó en honor a la Mare de Déu dels Desemparats de Tabacalera

-
València repartix 500 terrines de maduixes de Huelva en suport als agricultors i al producte nacional

-
València declara dol oficial a les Cases de Bàrcena, Mauella, Teuladella, Rafalell i Vistabella per la mort de l’alcalde pedani

-
València preveu superar el 81% d'ocupació hotelera durant el cap de setmana de l'Ironman 2026

-
L'Ajuntament escomet la neteja i condicionament d'onze de les principals fonts ornamentals de la ciutat

-
L'Ajuntament retira 340.000 quilos de taronges dels tarongers ornamentals de la ciutat

-
València commemora la festivitat de Sant Vicent Ferrer


