Inicio - València
INFORMACIÓ A LA CIUTADANIA PER LA SITUACIÓ GENERADA PER COVID-19
L'Ajuntament de València disposa de diferents canals de comunicació a través dels quals la ciutadania pot obtindre informació municipal, realitzar tràmits administratius, realitzar consultes o comunicar incidències o suggeriments.
Pàgina web
Per a tots aquells que han de realitzar gestions administratives amb l'Ajuntament de València, o precisen informació sobre la ciutat, la web municipal és la més completa font de dades. En valencia.es, pot obtindre informació sobre els servicis municipals, obtindre documents, o accedir a servicis com la guia de carrers, l'estat del trànsit, l'agenda de la ciutat, etc.
Seu electrònica
Obtenció d'informació sobre tots els tràmits administratius municipals, descàrrega d'impresos, consulta d'ordenances i normativa, accés al Tauler d'Edictes, accés a queixes, reclamacions i denúncies, així com realització d'un ampli ventall de gestions municipals amb firma digital, en un entorn segur.
Atenció telefònica
Informació general sobre l'Ajuntament, i els seus tràmits i servicis< br/>Horari: Dilluns a divendres de 8:30 a 18:30 hores. Dissabtes, de 9.00 a 14.00h.
Totes les telefonades realitzades al número 010 tenen la qualificació i la tarifa de telefonada urbana.
Les consultes des de fora de València es poden realitzar a través del telèfon: 963.100.010.
En aquest cas, si vosté disposa d'un contracte amb el seu operador de telefonia que inclou la tarifa plana per a les telefonades a números fixos, l'accés a este servici d'informació a la ciutadania no li representarà cap cost.
- Telèfon d'informació i atenció tributària 96 389 50 79.
Informació i realització de gestions tributàries< br/>Horari: Dilluns a divendres de 08:30 a 14:00 hores
Aplicacions mòbils
L'Ajuntament de València disposa de diverses aplicacions per a dispositius mòbils, tant sectorials ( transport, cultura, turisme, ) com d'informació municipal general.