Notícies Destacades | Ajuntament de València - València
Cerca de notícies
Cerca per dia
Últimes notícies
L'Ajuntament encarregarà una auditoria externa per a avaluar el cost de les obres de l'estadi del València Club de Futbol

• L'Ajuntament garantirà la seguretat jurídica, amb independència dels actors que protagonitzen el procediment administratiu
21/02/2024
- La comissió d'Urbanisme aprova una moció alternativa per a “garantir la seguretat jurídica i exigir eficaçment les garanties que asseguren el cost total de les obres i que les mateixes no tornaran a ser paralitzades”
La Comissió d'Urbanisme, Parcs i Jardins, Espais Naturals i Millora Climàtica ha aprovat este dimecres una moció alternativa perquè l'Ajuntament de València encarregue “amb caràcter immediat una auditoria externa i independent per a avaluar el cost de les obres de l'estadi arreplegades en el projecte presentat pel València CF SAD”.
El primer punt de la moció ha comptat amb el vot favorable dels grups Popular, Vox i Compromís i en contra del grup Socialista, en el qual es proposa el següent acord: “L'Ajuntament de València, amb caràcter immediat, encarregarà una auditoria externa i independent per a avaluar el cost de les obres de l'estadi, recollides en el projecte presentat pel València CF SAD, i perquè es puguen determinar i exigir eficaçment les garanties que asseguren el cost total de les obres i que les mateixes no tornaran a ser paralitzades”.
El segon punt de la moció ha sigut aprovat amb els vots favorables de l'equip de govern i en contra dels grups Compromís i Socialista, en el qual es proposa: “Per seguretat jurídica posposar qualssevol altres qüestions relacionades amb el València C.F. fins que es conega la votació prevista per al 6 de març sobre la ATE del València C.F”.
Respecte a esta moció, el regidor d'Urbanisme, Habitatge i Llicències, Juan Giner, ha explicat que “l'Ajuntament garantirà, en tot moment i com no pot ser una altra forma, la seguretat jurídica, amb independència dels actors que protagonitzen el procediment administratiu.”
D'esta manera, ha conclòs Giner, “és important que tots els grups polítics treballen exclusivament pensant en l'interés de la ciutat, perquè el València Club de Futbol assumisca íntegrament els seus compromisos i acabe les obres de l'estadi i construïsca les dotacions públiques incloses en el planejament, com és el cas del poliesportiu de Benicalap”.
PAI de Malilla Sud
D'altra banda, la Comissió d'Urbanisme, Parcs i Jardins, Espais Naturals i Millora Climàtica ha aprovat una actualització dels preus del Programa d'Actuació Integrada (PAI) de la unitat d'execució única del sector PRR-7 Malilla Sud, que permetrà la construcció a la ciutat de València de 300 nous habitatges de protecció pública.
Recursos multimèdia
Notícies relacionades
-
L'Ajuntament aprova el conveni per a l'ús gratuït del Nou Mestalla per part de la ciutat i l'avanç en la construcció del Poliesportiu de Benicalap

-
València invertix 15 milions d'euros en la reforma de la plaça de Sant Agustí, carrer de Sant Vicent Màrtir i avinguda de l’Oest

-
María José Catalá: “València s'ha convertit en la primera ciutat que posa límit i ordena les places turístiques”

-
Les noves edificacions de la pedania de la Torre tindran els aparcaments en altura per a reduir el risc d'inundacions

-
El regidor d'Ocupació, José Gosálbez, impulsa el nou centre formatiu del Cabanyal, ja en la fase final

-
L'Ajuntament avança en la posada en marxa de l'Agència Municipal de Lloguer amb l'aprovació de les bases

-
València aprova la normativa que restringix els apartaments turístics i blinda el 98% de les vivendes per a ús residencial

-
L'Ajuntament adjudica la renovació del paviment de la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent


