S'està cercant, espereu....

Notícies Destacades | Ajuntament de València - València

Cerca de notícies

Data (dd/mm/aaaa)

Cerca per dia

Últimes notícies


Tornar

La XV Volta a Peu de les Falles tanca el XX Circuit Caixa Popular de Carreres Ciutat de València

• Imatge d'arxiu de la Volta a Peu de les Falles

01/10/2025

  • La plaça de l’Ajuntament serà la meta de l'octava i última prova del calendari
  • A més de la modalitat competitiva, la cita inclou la prova per a menors de 14 anys i la no competitiva ‘Al teu Ritme’
  • “És una carrera molt especial per a València perquè unix dos facetes molt importants i amb molt d'arrelament per a la nostra ciutat, com és la del món del running i el de les Falles”, ha subratllat la regidora d'Esports i presidenta de la FDM, Rocío Gil

El XX Circuit Caixa Popular de Carreres Ciutat de València conclou diumenge que ve 5 d'octubre amb la XV Volta a Peu de les Falles, que organitza la Junta Central Fallera. L'itinerari recorrerà el centre de la ciutat en un traçat de 5 quilòmetres, que conclourà la prova i la temporada, davant de la façana consistorial. “Este diumenge, la nostra ciutat tornarà a viure una de les proves més emblemàtiques del nostre circuit de carreres, on runners i fallers recorreran els barris de la nostra ciutat”, ha assenyalat la regidora d'Esports, Rocío Gil.

L'eixida de la prova se situarà a l'avinguda del Marqués de Sotelo; i la meta, a la plaça de l’Ajuntament. Es tracta de l'octava i última cita del circuit, i transcorrerà pel districte de Ciutat Vella, en un itinerari que passarà pel carrer de Xàtiva, el carrer de Guillem de Castro (enfront de l'IVAM), i al costat del marge del riu pels carrers de Blanqueries i del Pintor López fins a endinsar-se al carrer de la Pau per a accedir a la meta des del carrer de Sant Vicent. “És una carrera molt especial per a València perquè unix dos facetes molt importants i amb molt d'arrelament per a la nostra ciutat, com és la del món del running i el de les Falles”, ha subratllat la regidora i presidenta de la FDM (Fundació Esportiva Municipal).

Des del mes de gener passat s'han celebrat set carreres del Circuit pels diferents barris de la ciutat. Organitzades per la FDM en col·laboració amb clubs esportius i associacions locals, s'han disputat la 26 Carrera Popular Galápagos; X Carrera Never Stop Running; VI Volta a Peu per la Discapacitat ‘Ciutat de València’; X Carrera José Antonio Redolat; VII Carrera Marta Fernández de Castro; VI Volta a Peu Runners Ciutat de València i XLVII Volta a Peu als Barris de Sant Marcel·lí i Sant Isidre.

Ja s'han inscrit 1.341 participants

L'any passat, 3.500 corredors i corredores van participar en esta última carrera del circuit. A més de la modalitat competitiva, la cita inclou la prova per a menors de 14 anys i la no competitiva ‘Al teu Ritme’. Les inscripcions estan ja obertes i poden fer-se a través de l'enllaç https://sportmaniacs.com/es/services/inscription/15ordf-volta-peu-de-les-falles.

Fins ara, ja s'han inscrit 1.341 atletes: 864 en la modalitat competitiva, 416 en la categoria ‘Al teu Ritme’, i 61 en les proves per a menors de 14 anys. A les 9.00 del diumenge 5 d'octubre sonarà l'eixida per als atletes preferents, i dos minuts després per a la resta de participants. Després d'ells, es farà l'eixida de la modalitat ‘Al teu ritme’.

Com és habitual, els corredors i corredores participants podran arreplegar el dorsal a la botiga Intersport del Centre Comercial Ademuz el divendres de vesprada i el dissabte, en horari comercial fins a les 20.30. I també el mateix dia de la prova, una hora abans de que començe la carrera.