Amb l’arribada de la primavera arriba també la sisena edició de les ajudes als comerços i l’hostaleria de la ciutat de València per al foment del valencià.
Del 21 de març al 9 d’abril es poden presentar les sol·licituds d’ajudes als comerços de la ciutat de València que fomenten l’ús del valencià en els seus negocis.
Es mantenen per sisé any consecutiu unes ajudes destinades especialment a millorar les estratègies de comunicació entre comerciants i clientela, a més d’impulsar la normalització del valencià en este àmbit tan important.
Mantenim també la dotació pressupostària de 47.500 euros i també la subvenció del 100 % de les despeses que els comerços realitzen, amb un màxim de 2.000 euros per establiment.
L’Ajuntament de València vol contribuir al fet que la llengua aflore i es mantinga en este espai tan important de comunicació com és el del comerç i l’hostaleria.
Podeu consultar ací les bases i baixar-vos els annexos o fer-nos les vostres consultes a l’adreça electrònica promoval@valencia.es.
Accés al tràmit a través de la seu electrònica.
Termini de presentació de sol·licituds: Pròxima convocatòria
Tipus d’activitats subvencionades per a fomentar el valencià:
Important: Totes les accions subvencionables han d’haver-se realitzat i pagat entre el 1r de juliol de 2024 i el 31 de maig de 2025.