Canals d'atenció ciutadana | Ajuntament de València - València

 

 

L'activitat a la ciutat es redueix, no obstant això l'Ajuntament de Valènciagaranteix serveis essencials, per a això s'han adoptat mesures des dels Serveis Municipals que pot consultar en aquesta secció de la web.
Informació actualitzada constantment

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Informació addicional

Mesures energètiques per a la ciutadania, autònoms i PIMES.

 

Mesures energètiques per a fer front a les conseqüències del Covid-19 dins del Pla d'Actuació contra el Covid-19 del Govern d'Espanya:

- Garantir el subministrament de llum, aigua o gas natural. És a dir, es prohibeix a les distribuïdores tallar el subministrament a qualsevol ciutadà per impagament durant el confinament.
- Pròrroga del Bo Social Elèctric així com la possibilitat de poder sol·licitar-lo als autònoms que hagen hagut de cessar la seua activitat o hagen reduït la seua facturació amb motiu del Covid 19.
- Possibilitat de suspendre els pagaments de la factura de la llum a Autònoms i PIMES.
- Supressió de la revisió del preu de GLP envasat (bombones de butà) i TUR de gas (Tarifa d'Últim Recurs) amb la finalitat de no augmentar la factura dels consumidors en estat d'alarma. El preu d'ambdues es revisa cada dos i tres mesos respectivament en condicions normals.

 

- Bono social elèctric: https://www.companias-de-luz.com/el-bono-social/ - Tarifes TUR (tarifes últim recurs):
https://www.tarifasenergia.com/tarifa-luz/ultimo-recurso/
- Portabilitats suspeses durant el confinament:
https://www.zona-internet.com/portabilidades-suspendidas-confinamiento/
Oficina de l'Energia. Telf: 96 106 15 82 – 657 815 577 – 657 815 577
https://climaienergia.com/oficina-de-l-energia/que-es-loficina/