Canals d'atenció ciutadana | Ajuntament de València - València

 

 

L'activitat a la ciutat es redueix, no obstant això l'Ajuntament de Valènciagaranteix serveis essencials, per a això s'han adoptat mesures des dels Serveis Municipals que pot consultar en aquesta secció de la web.
Informació actualitzada constantment

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Informació addicional

Tornar

El semàfor: Si està en roig, para! - Manual d'ajuda en situació de crisi

El semàfor: Si està en roig: para!

SI ESTÀ EN ROIG: PARA!

La situació actual de crisi provocada pel nou Coronavirus ha fet que la nostra rutina diària canvie. Vivim una situació excepcional on el nostre benestar psicològic pot veure's afectat i repercutir negativament en la nostra relació amb els altres, especialment amb la nostra parella.

És important ser conscient de les dificultats i conflictes que es poden generar per a aconseguir posar solucions adequades i efectives al més prompte possible. Això ens permetrà augmentar el nostre benestar i manejar els moments de crisis perquè no ens sobrepassen, evitant conseqüències negatives per a les persones que ens envolten i per a nosaltres mateixos.

El present manual ha sigut dissenyat com una eina pràctica i fàcil d'usar que recopila una àmplia bateria de tècniques i estratègies d'afrontament de diverses emocions com l'ansietat, l'estrés o la ira, que poden aparéixer, especialment, durant aquests dies de confinament i en les fases de desescalada.

Esperem que aquest manual ajude a establir i enfortir estratègies que fomenten i afavorisquen la gestió i resolució saludable dels conflictes. Mitjançant la realització d'accions concretes es pretén aconseguir mantindre relacions positives lliures de violència de gènere.

Recordeu que el Servei REPARA continua disponible durant el confinament i les fases de desescalada. Contacta amb nosaltres/us mitjançant el telèfon 670 365 825 i/o el correu electrònic repara.psima@valencia.es.

Manual d'ajuda en situació de crisi (pdf 2648 kb).