Canals d'atenció ciutadana | Ajuntament de València - València
Informació actualitzada diariament
|
Consulte en esta web les novetats dels Servicis municipals relacionades amb l'Atenció Ciutadana |
A conseqüència de la situació d'emergència de salut pública ocasionada per la Covid-19, declarada pandèmia internacional per l'Organització Mundial de la Salut l'11 de març de 2020, el Govern d'Espanya i el Govern de la Generalitat Valenciana dictaren normes i s'establiren mesures precises a fi de frenar la seua expansió.
Aquest motiu ha propiciat a l'Ajuntament de València el desenvolupament de l'atenció telefònica i electrònica independentment que s'ha continuat atenent presencialment -només amb cita prèvia- en les següents oficines:
Consulte ACÍ les oficines amb atenció presencial i obtinga cita prèvia.
SI TENS SÍMPTOMES COMPATIBLES AMB EL CORONAVIRUS CONSULTA EN EL TEU CENTRE DE SALUT O TELEFONA AL 900 300 555
Resolucions d'Alcaldia i acords plenaris - COVID 19
CITA PRÈVIA PER A REGISTRE GENERAL
NOMÉS S'ATENDRÀ PRESENCIALMENT PERSONES FÍSIQUES (ART. 14 LLEI 39/2015 DEL PACAP)
Pot obtindre cita prèvia per al Registre General de l'Ajuntament en:
OFICINA D'INFORMACIÓ I REGISTRE DE LA CASA CONSISTORIAL
Carrer Arquebisbe Mayoral, 1 acc.
OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA TABAQUERA
Carrer Amadeu de Savoia, 11 - nau oest -
Sol·licitud Cita Prèvia per a Registre en Casa Consistorial i OAC Tabaquera
JUNTES MUNICIPALS
Sol·licitud Cita Prèvia per a Registre en Juntes