Àrea d'ocupació - València
Àrees d´intervenció >> Àrea d'ocupació
- Col·laboració amb Regidoria d'Ocupació, Promoció de Projectes Emprenedors, Comerç i Abastiments
- Campanya d'informació a l'empresariat de les subvencions per a la contractació de dones de violència de gènere
- Obtenció de visat de Planes d'Igualtat a la Comunitat Valencianaión de visado de Planes de Igualdad en la Comunidad Valenciana
Àrees d´intervenció >> Àrea d´ocupació
Col·laboració amb Regidoria d'Ocupació, Promoció de Projectes Emprenedors, Comerç i Abastiments
Des del 2003 la Regidoria de Benestar Social i Integració manté una coordinació i col·laboració amb la Regidoria d'Ocupació, Promoció de Projectes Emprenedors, Comerç i Abastiment per mitjà de l'aprovació dels Programes de Salari Jove i/o EMCORP, a través dels quals es contracta a professionals (mestres, pedagogues, educadores socials) per a la realització del Programa Educatiu d'Igualtat, Conciliació i Prevenció de la Violència contra les dones, que són els següents:
- Tallers d'Educar en Igualtat
- Tallers de Coresponsabilitat Familiar
- Tallers de Llenguatge No Sexista
- Tallers de sexe-gènere NO són sinònims
Per a dur a terme estos tallers es requerixen professionals amb unes característiques, donada l'especificitat de la temàtica. Estes característiques són:
- Preferentment dones, encara que també poden accedir hòmens.
- Almenys, el 20% de les professionals han de tindre formació/titulació en Valencià (Nivell mínim: grau mitjà de la Junta Cualificadora i fluïdesa verbal en esta llengua).
- Professionals amb una formació complementària com a agents d'igualtat.
La contractació de professionals es realitza generalment a l'octubre o novembre, amb una duració de 6 mesos.
Programa INTEGRA'T Plans d'ocupació Plans integrals d'ocupació EMCORP Salari Jove