Buscando, por favor espere....

Estás en: ACTUALIDAD

Talleres GestionARTE - València

Vés enrere Talleres GestionARTE

Volver

València Activa llança ‘GestiónARTE’, un cicle de tallers per a ajudar les persones emprenedores a canalitzar els seus projectes i evitar fracassos

La iniciativa formativa s'emmarca dins de l'oferta de programes, accions i ajudes per a persones emprenedores posada en marxa per València Activa

• Els tallers s'impartixen els dimecres de febrer i març en la seu de València Activa

09/02/2023

L'Ajuntament de València, a través de València Activa, ha llançat el cicle de tallers ‘GestiónARTE’, una sèrie de sessions totalment gratuïtes on tractar qüestions d'interés dirigides a impulsar el correcte funcionament de projectes relacionats amb la gestió i l'administració. El regidor d'Hisenda i Sectors Econòmics, Borja Sanjuan, ha explicat que “amb esta formació, volem ajudar les persones emprenedores de la ciutat al fet que puguen gestionar els seus projectes, establint unes bases fermes que garantisquen la seua supervivència Per això –ha subratllat- es tractaran àrees clau per a administrar i controlar un negoci, com les obligacions fiscals, els contractes, o legislació, sense deixar de costat qüestions relacionades amb la digitalització”.
 

El cicle de tallers ‘GestiónARTE’ permetrà que les persones emprenedores de la ciutat puguen formar-se sobre diverses matèries de caràcter multidisciplinari, com ara obligacions fiscals i tributàries del negoci, gestió laboral relacionada amb treballadors/as, i assistència tècnica en la gestió comptable, economicofinancera; tot això, amb l'objectiu de proporcionar coneixements per a portar endavant les idees o projectes d'emprenedoria que es desenvolupen a la ciutat.

El programa té un caràcter modular independent, de manera que les persones interessades poden decidir entre realitzar totes les sessions o solament aquelles que els resulten més interessants. Els tallers s'impartiran tots els dimecres de febrer i març, a les 9.30 hores, en la seu de València Activa. Tindran una duració d'una hora i mitja, i les persones assistents podran plantejar supòsits pràctics reals que els ajuden en la gestió diària del seu negoci.

En el primer taller, que ha començat hui, i les i els assistents han aprés qüestions referides a les obligacions fiscals i desgravacions. La setmana que ve, la sessió se centrarà en qüestions relacionades amb el comerç electrònic; i el 22 febrer es tractarà sobre les diferents ajudes i subvencions en l'àmbit autonòmic.

El mes de març començarà amb un taller sobre tipus de societats, diferències, avantatges i desavantatges. I per al 8 de març, Dia de la Dona, es preveu una sessió especial sobre subvencions i ajudes destinades a dones emprenedores. Una setmana després, el 15 de març, s'explicarà per a què servixen les marques i PDD; i la setmana següent, el dia 22, s'analitzaran les claus de la nova Llei de Startups. El cicle conclourà el 29 març amb una sessió específica sobre els diferents tipus de contractes. Les persones interessades poden informar-se i inscriure's en les sessions en la pàgina web de València Activa.

La iniciativa s'emmarca dins de l'oferta de programes, accions i ajudes per a persones emprenedores de València Activa, una programació dirigida a promoure la creació i consolidació de nous projectes empresarials i al foment de l'emprenedoria.

A esta acció formativa se sumen servicis i programes com els espais de coworking Co-Crea-Te i Espai Lidera, el Punt d'Atenció a l'Emprenedor/a, les ajudes municipals per a la creació i consolidació d'empreses, el servici de transmissió empresarial ‘Reactivem’ o la xarxa d'emprenedors innovadors ‘Vit Emprende’.

Tal com ha manifestat el regidor Borja Sanjuán, “des de València Activa treballem perquè totes les persones emprenedores puguen accedir de manera gratuïta a les eines necessàries per a la posada en marxa dels seus negoci, i secundar així l'activitat econòmica d'autònoms i micropimes, persones físiques o jurídiques, per a fomentar l'emprenedoria i la creació de llocs de treball a la ciutat”.