Buscando, por favor espere....

Estás en: ACTUALIDAD

Citas padrón y registro - València

Vés enrere Citas padrón y registro

Volver

València oferirà en el mateix dia les cites del Padró, Registre i Tributs que es cancel·len per a agilitzar l'atenció

Borja Sanjuán: “Hem incrementat el nombre de cites presencials i ara també hem habilitat un nou sistema per a agilitzar l'atenció”

• Web municipal

02/10/2022

L'Ajuntament de València ha posat en marxa un nou servici a través de la seua pàgina web per a oferir en el mateix dia cites del Padró, del Registre i de Gestió Tributària i altres servicis d'atenció presencial quan es produïsquen vacants. L'eina permetrà millorar l'atenció als ciutadans i ciutadanes que, a partir d'ara, tindran la possibilitat d'obtindre cita en el mateix dia si es registren cancel·lacions per qualsevol motiu. El Regidor d'Hisenda i Informació i Defensa de la Ciutadania, Borja Sanjuán, ha destacat que esta iniciativa respon a les millores que s'estan implementant en el padró municipal per a donar la millor atenció possible a la ciutadania.

 

“En les últimes setmanes estem incrementant les cites del Padró, el Registre i Gestió Tributària i altres servicis que es presenten presencialment a l'Ajuntament de València i ara habilitarem una nova possibilitat i és que aquelles persones que el sol·liciten puguen tindre una cita en el mateix dia aprofitant eixes cites que queden vacants perquè hi ha persones que no poden acudir a la cita que tenien reservada”, ha indicat Sanjuán.

L'Ajuntament de València ha augmentat progressivament el nombre de cites prèvies diàries en tots els servicis d'atenció presencial després de les limitacions causades per la pandèmia i al mateix temps s'estan desenvolupant noves fórmules per a agilitzar el servici i prestar una atenció òptima a tots els sol·licitants. Una d'elles és el desenvolupament d'este mecanisme perquè les cites que cada dia es queden vacants puguen ser oferides als ciutadans. “Hi ha un percentatge pròxim al 30% de persones que no es presenten en la seua cita prèvia i ara podem posar a la disposició dels ciutadans les places que efectivament es cancel·len gràcies a esta nova eina al servici de la ciutadania i que en el mateix dia puguen realitzar les seues gestions”, ha finalitzat Sanjuán.

Per la seua part, el regidor d'Agenda Digital, Pere Fuset, ha posat en valor la utilització d'eines digitals per a millorar l'atenció presencial en els servicis municipals. “Des d’Agenda Digital tractem d’oferir solucions tecnològiques innovadores que ajuden als diferents servicis municipals a millorar la seua eficiència i superar els seus reptes. En este cas, la cita prèvia del dia pot ser de gran ajuda al servici de Padró per aprofitar al màxim el seu temps, però sobretot serà especialment útil per a la ciutadania que necessite realitzar amb urgència un tràmit bàsic”, ha manifestat.

El Padró, actualment, ofereix cites aproximadament a un mes vista perquè els ciutadans i ciutadanes puguen planificar les seues gestions i el servici ajustar les necessitats de personal per a atendre en òptimes condicions a tots els usuaris mentre que la resta de servicis com el Registre o la Gestió Tributària entreguen cites diàriament.

La nova eina que oferix les cites cancel·lades està en funcionament per al Padró, Registre, Gestió Tributària i també per a altres servicis d'atenció presencial com a Llicències Innòcues i Contenidors, Altes d'Autònom, Bono EMT, Llicència d'Ocupació d'Habitatge, Informació, plusvàlua, Certificat digital, Renovació de persones Estrangeres i Jurat Popular entre altres.

Recursos multimedia

Borja Sanjuán