Buscando, por favor espere....

Estás en: ACTUALIDAD

Central de llamadas - València

Vés enrere Central de llamadas

Volver

Servicis Socials posa en marxa una central de telefonades per a la gestió de cites als CMSS

Isabel Lozano: “Oferim a la ciutadania una resposta ràpida, rigorosa i especialitzada sobre els servicis i recursos socials municipals”

• El telèfon al que cal cridar és el 900 927 567

25/12/2022

La regidora de Servicis Socials de l’Ajuntament de València, Isabel Lozano, ha visitat la nova central de telefonades que gestiona les cites dels Centres Municipals de Servicis Socials de València. Es tracta d’una centraleta que compta amb cinc professionals que atenen de dilluns a divendres de 9 a 14h totes les telefonades de la ciutadania. El telèfon al que cal cridar és el 900 927 567.
 

“Estem molt satisfets d’haver obert este servici, que facilitarà molt a la ciutadania contactar amb l’Ajuntament per a poder sol·licitar cita en el seu centre de servicis socials de referència, i alliberarà de manera molt significativa les persones auxiliars d’estos espais municipals, de forma que podran dedicar-se a altres labors que abans no podien atendre amb la mateixa capacitat”.

Concretament, des d’esta centraleta es facilitarà informació i orientació a la ciutadania sobre els recursos, servicis i prestacions que puguen cobrir les necessitats, i dirigirà les seues demandes, si és el cas, al departament o unitat administrativa que corresponga. També es donarà resposta ràpida a la ciutadania sobre la tramitació i l'estat de les sol·licituds i tràmits realitzats.

A més, es podrà respondre les demandes relacionades amb la prestació dels diferents servicis dels CMSS, com ara els servicis d'acolliment i atenció davant de situacions de necessitat social, promoció de l'autonomia personal (dependència), d’inclusió social o de prevenció i intervenció amb les famílies.

Gràcies a este nou recurs ara “oferim a la ciutadania una resposta ràpida, rigorosa i especialitzada sobre els servicis i recursos socials municipals, tant en la forma d'accedir-hi com en el seguiment de la tramitació, facilitem la descongestió de les centraletes telefòniques dels CMSS, i reduïm la llista d'espera de les cites. És a dir, es tracta d’un clar exemple de gestió”, ha incidit la regidora Isabel Lozano.

La inversió per a la posada en funcionament de la central de telefonades (exceptuant costos de personal, immoble i altres materials com a mobiliari, equipament informàtic...) ascendix a la quantia de 9.091,94 euros en concepte de programari (sistema d'enregistrament de telefonades de 6 terminals, gravador per a 10 extensions IP i 10 llicències per a extensions IP).

Recursos multimedia

Isabel Lozano