Buscando, por favor espere....

Estás en: ACTUALIDAD

Ajudes comerços - València

Vés enrere Ajudes comerços

Volver

València amplia les ajudes al xicotet comerç i la creació d’empreses

Ha augmentat els 1,5 milions d’euros per promoure nous comerços i consolidar els existents amb una partida extra de 70.000 euros

• Les ajudes també són per consolidar els comerços existents

14/07/2022

La Regidoria de Comerç ha ampliat els 1,5 milions d’euros per promoure nous comerços i consolidar els existents amb una partida extra de 70.000 euros. Així s’aprovarà demà en la junta de Govern Local, segons ha informat el regidor de Comerç Carlos Galiana. Esta convocatòria d’ajudes dona suport a les iniciatives comercials a l’hora d’afrontar despeses corrents o desenvolupar millores del negoci o l’activitat. “Amb esta mesura es pretén fomentar el xicotet comerç, incentivar el manteniment i la creació d'este tipus d’empreses, així com millorar el mapa comercial de la ciutat de València”, ha indicat Carlos Galiana.

 

D’esta manera, el regidor ha destacat “l’esforç municipal per fomentar i consolidar l’activitat comercial de la ciutat”. En este sentit, ha explicat que la quantia destinada per a estes ajudes “creades pel govern de Joan Ribó, s’augmenta amb esta partida i, per tant, serà sensiblement superior a la de l’any passat, quan des del govern municipal ja es va doblar el seu pressupost”. “En eixe moment vam assignar a esta partida quasi 120% més de diners que en 2020, per donar suport al xicotet comerç en un moment de pandèmia”.

Les prestacions es dirigeixen a persones físiques i jurídiques, cooperatives, societats civils, comunitats de béns legalment constituïdes i altres entitats sense personalitat jurídica, que realitzen la seua activitat en establiments comercials oberts al públic a la ciutat de València i siguen persones autònomes, petites empreses o microempreses.

Les actuacions que poden beneficiar-se d'elles són el lloguer del local comercial, la implantació de sistemes de qualitat, la realització de cursos de formació comercial no reglada, la participació en plataformes individuals o conjuntes de comerç electrònic, així com despeses d'assessorament, assegurances o de campanyes de publicitat.